شهریاری در کنار نکونام پای پله‌های هواپیما؛ عکسی با یک پیام مشخص!

دو روز پر التهاب در استقلال به پایان رسید. پس از اخبار ضدونقیض در خصوص استعفا، برکناری یا ادامه همکاری با جواد نکونام، مسئولان باشگاه استقلال همراه تیم به دوحه رفتند.
کد خبر: ۱۲۶۲۲۵۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 27 September 2024
|
3925 بازدید
|
۳

شهریاری در کنار نکونام پای پله‌های هواپیما؛ عکسی با یک پیام مشخص!

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال تمرین امروز (جمعه) خود را با حضور جواد نکونام و سایر اعضای کادرفنی او از جمله بهزاد غلامپور برگزار کرد. مربی دروازه بان های استقلال پیش از این گفته بود اگر نکونام از تیم برود، او هم کارش را ادامه نخواهد داد. این اتفاق در حالی رخ داد که نکونام شب گذشته در یک اقدام غیرمنتظره نامه خداحافظی خود را منتشر و از سمتش کناره‌گیری کرد اما پس از مخالفت باشگاه و اصرار به ادامه همکاری، سرمربی آبی‌پوشان دوباره به تیم بازگشت.
با تمام این اوصاف، بازیکنان پس از پایان تمرین راهی فرودگاه مهرآباد شدند تا برای دومین بازی لیگ نخبگان آسیا راهی قطر شوند.
نکته حائز اهمیت اینکه احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال هم در سفر به قطر، آبی‌پوشان را همراهی کردند. در تصاویری که رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده، احمد شهریاری میان جواد نکونام و فرشید سمیعی پای پله های هواپیما ایستاده است.
عکسی که به نظر می رسد پیام خاصی دارد؛ حتی اگر سمیعی چندان موافق و همراه نکونام نباشد اما شهریاری از نکونام حمایت می کند. گفتنی است شهریاری پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 104 هم بلافاصله در مصاحبه ای موضع خود را اعلام کرد. رییس هیات مدیره استقلال گفت: حمایت صددرصدی از نکونام می کنیم و دربی، بازی برگشت هم دارد.
گفتنی است تیم استقلال دوشنبه 9 مهرماه در دومین بازی‌اش در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت. نکونام و شاگردانش در بازی نخست به یک برد مهم و پرگل برابر الغرافه دست یافتند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
۱۷ بازی برابر پرسپولیس نه تنها برنده نشدیم بلکه بدترین بازی ها رو دیدیم
آخه مدافع برزیلی و مهاجم آرژانتینی که در حد لیگ سه هم نیستند رو چرا جذب کردید؟
هواداران استقلال برای باخت تیمشون دعا می کنند
این شرم آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
۱۷ بازی برابر پرسپولیس نه تنها برنده نشدیم بلکه بدترین بازی ها رو دیدیم خجالت آوره آخه مدافع برزیلی و مهاجم آرژانتینی که در حد لیگ سه هم نیستند رو چرا جذب کردید ؟هواداران استقلال برای باخت تیمشون دعا می کنند این شرم آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
موقعی مربی به مدیر عامل توهین میکنه باید تیم همین باشه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات