اتفاقات باورنکردنی در استقلال؛ هواداران خواهان اخراج نکونام و شهریاری و نیامدن پتف

باشگاه استقلال یکی از عجیب‌ترین مقاطع خود را پشت سر می‌گذارد که هجوم شایعات زیاد با همراه شدن سکوت مسئولان باشگاه و هلدینگ، چیزی جز حاشیه و بلاتکلیفی برای این تیم ندارد.
کد خبر: ۱۲۵۸۱۵۲
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 07 September 2024
|
5349 بازدید
|
۲

اتفاقات باورنکردنی در استقلال؛ هواداران خواهان اخراج نکونام و شهریاری و نیامدن پتف

به گزارش تابناک ورزشی، ساعت‌ها و روزهای پرالتهاب برای هواداران استقلال ادامه دارد. تمام روزهای پرخبر باشگاه استقلال را در چند کلمه می‌توان خلاصه کرد؛ شایعات متعدد، نارضایتی شدید هواداران و سکوت عجیب مسئولان باشگاه و هلدینگ.

از همان زمانی که دو باشگاه بزرگ پایتخت به اسم خصوصی‌سازی و در راستای، در حقیقت واگذار شدند، نگرانی‌ها وجود داشت. حالا رفتار هلدینگ خلیج فارس که مالک باشگاه استقلال محسوب می‌شود، آینه تمام نمای نگرانی‌های بی پایان میلیون‌ها هوادار است. ۹ روز از شکست غیرمنتظره استقلال برابر استقلال خوزستان می‌گذرد؛ شکستی که آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد و نشان داد تمام شایعات مبنی بر همراه نبودن مدیریت باشگاه با جواد نکونام صحت دارد و آنها مترصد فرصتی برای قطع همکاری با سرمربی تیم هستند.

البته تا اینجای کار از نظر بخش قابل توجهی از هواداران استقلال مشکلی نبود، چرا که آنها هم مدت‌هاست خواهان جذب مربی کارنامه‌دار خارجی هستند و در فضای مجازی درخواست خود مبنی بر اخراج نکونام را علنی کردند. اما آنچه پایانی بر نگرانی‌ها و جلب رضایت هواداران نیست، تصمیمات پشت پرده، در سکوت و بدون شفافیت مسئولان مرتبط به آینده استقلال است.

در شرایطی که شایعه برکناری جواد نکونام هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته، او در مصاحبه‌ای علیه مسئولان هلدینگ و باشگاه موضع گرفت و تأکید کرد که از فوتبال می‌رود، اما زیر بار زیلیکیچ نمی‌رود. بازیکنی که از همان ابتدای حضورش در جمع آبی‌ها گفته شد انتخاب سرمربی تیم نبوده و تحمیلی است. از همه اینها که بگذریم از ساعات پایانی دیشب نام مربی‌ای برای جایگزینی نکونام مطرح شده که اصلاً هواداران را خوشحال و راضی نکرده است. «ایویلو پتف» یکبار دیگر هواداران استقلال را متحد کرد و تعدادی از آنها به صفحاتی که نام این مربی بلغارستانی را دارد و دقیقاً مشخص نیست صفحه متعلق به پتف است یا نه، هجوم ببرند و با کامنت‌های خود، خواستار نیامدن او به ایران شدند.

هواداران استقلال که به طور واضح از شکل اداره باشگاه و تصمیماتی که عنوان «شایعه» را یدک می‌کشد به ستوه آمده‌اند، پس از کامنت‌هایی برای اخراج نکونام و منصرف کردن پتف، امروز نارضایتی خود را با اخراج احمد شهریاری علنی کردند. هواداران تیم استقلال پس از انتشار خبر ایویلو پتف به عنوان گزینه جانشینی مدنظر جواد نکونام، زیر آخرین پست صفحه هلدینگ خلیج فارس در اینستاگرام هشتگ اخراج احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره و البته نماینده هلدینگ در باشگاه را ترند کردند.

اتفاقات باورنکردنی در استقلال؛ هواداران خواهان اخراج نکونام و شهریاری و نیامدن پتف

اتفاقات باورنکردنی در استقلال؛ هواداران خواهان اخراج نکونام و شهریاری و نیامدن پتف

شایعه پشت شایعه و سکوت ادامه دار مسئولان مؤید یک نکته مهم است؛ اینکه آنها از شفافیت و بیان واقعیت واهمه دارند و احتمالاً درصدد تصمیمی هستند که هواداران را در کار انجام شده قرار دهند. به نظر می‌رسد در شرایط فعلی این تنها راهی است که هواداران آبی‌های پایتخت به آن دسترسی دارند بلکه در این بین یک نفر صدایشان را بشنود.

اتفاقات باورنکردنی در استقلال؛ هواداران خواهان اخراج نکونام و شهریاری و نیامدن پتف

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
هرکه خواهان اخراج مربی و آوردن مربی جدید لست پولش را بدهد. هر بازیکنی هم خواستند بگویند فقط پولش را تقبل کنند. مگر می شود چیزی مثلا من بخواهم اما شما حساب کنی؟ می شود!؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
به عنوان یه هوادار میگم که خیلی داریم اذیت می شیم و زجر می کشیم. منو از تنها دلخوشیم که 50 ساله دارمش هم دلزده کردید
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟