مشکل بزرگ استقلال در نقل‌وانتقالات/ هلدینگ هنوز پاسخ نامه رسمی باشگاه را نداده

هواداران استقلال نگران وضعیت تیم خود هستند، آن هم در شرایطی که انتظار آنها خریدهایی در نقل‌وانتقالات پیش فصل است تا تیم‌شان تقویت شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۹۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 07 July 2024
|
3792 بازدید

استقلال در انتظار تصویب و تزریق بودجه/ هولدینگ هنوز پاسخ نامه رسمی باشگاه را نداده!

به گزارش تابناک ورزشی، هواداران تیم فوتبال استقلال روزهایی توام با تردید و نگرانی را پشت سر می‌گذارند. در ظاهر همه چیز در اردوگاه آبی‌های پایتخت آرام است، اما نکته اینجاست که در فصل نقل‌وانتقالات قرار داریم و طرفداران استقلال در انتظار شنیدن خبرهایی خوب از جذب بازیکن و برنامه‌های این تیم برای موفقیت در فصل آینده هستند.

در این شرایط چند روز پیش محرومیت ۲۰ روزه فرشید سمیعی که توسط کمیته اخلاق اعلام شده بود به پایان رسید و پیرو آن نشانه هایی از فعالیت باشگاه استقلال با تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی، نمایان شد. گرچه مهم ترین خبر مدت اخیر درخصوص استقلال مربوط به معرفی رسمی اعضای هیات مدیره باشگاه است. انتخابی که چندان هم مورد توجه و رضایت هواداران میلیونی باشگاه قرار نگرفت و اعتراضاتی نسبت به آن شکل گرفت.

در هر حال احمد شهریاری، فرشید سمیعی، مهدی افضلی، مصطفی کارخانه و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند و قرار است پس از برگزاری اولین جلسه مدیرعامل، رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره مشخص شوند.

این تمام فعل‌وانفعالاتی است که در روزهای گذشته شاهد آن بوده‌ایم و از سویی با در نظر گرفتن شایعات مختلفی که وجود دارد، هواداران با نگرانی خبرهای تیم‌شان را دنبال می‌کنند. در ضمن طبق گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال قرار است تمرینات تیم از اواخر هفته جاری آغاز شود و جواد نکونام این موضوع را در برنامه‌هایش به باشگاه اعلام کرده است. گرچه هنوز قرارداد بازیکنانی که باید تمدید شود، انجام نشده و از سویی به صورت رسمی هم خبری از خرید جدید نیست.

نکته حائز اهمیت اینکه باشگاه استقلال برای پیگیری اهداف خود در فصل نقل‌وانتقالات فعلاً با مشکل مواجه است. یکی از مسئولان باشگاه استقلال که تأکید کرد نامش فاش نشود، به خبرنگار تابناک ورزشی گفت: «فعلاً منتظر تصویب و تزریق بودجه باشگاه هستیم. براساس خواسته‌های جواد نکونام سرمربی تیم، در نامه‌ای رسمی بودجه مورد نیاز باشگاه به مالک (هولدینگ خلیج فارس) اعلام شده و فعلاً منتظر پاسخ نامه هستیم. در واقع ابتدا باید با بودجه مورد نظر موافقت و سپس تزریق بودجه صورت گیرد تا باشگاه بتواند با بازیکنان مدنظر کادرفنی وارد مذاکره و در صورت توافق، قرارداد امضا کند».

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟