عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سفر من به سوریه بسیار خوب و موفقیت‌آمیز و در ادامه سفر به بیروت بود.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۶۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ 05 October 2024
|
484 بازدید

 

به گزارش تابناک، سید عباس عراقچی عصر امروز_شنبه ۱۴ مهر_ در نشستی خبری در دمشق اظهار کرد: سفر من یک پیام داد و آن این است که ایران تحت هر شرایطی با مقاومت باقی خواهد ماند.

این دیپلمات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان این سفر در مورد ۲ موضوع فوری بررسی وضعیت آوارگان لبنانی و برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان با مقامات سوریه رایزنی و گفت‌وگو کردم.

وی ادامه داد: ما گفت‌وگوهای سازنده‌ای داشتیم و یک هواپیما که حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم لبنان است، فردا به سوریه خواهد آمد.

وزیر امور خارجه در مورد تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی آشکار و روشن خواهد بود. هر اقدامی واکنش مشابه، متناسب و حتی قوی‌تر را به همراه خواهد داشت. این موضوعی است که ما بیشتر ثابت کرده‌ایم و آن‌ها می‌توانند اراده ما را بیازمایند.

«ایران تحت هر شرایطی با مقاومت باقی خواهد ماند»، پیام سفرم به دمشق و بیروت است

وی با بیان اینکه «گفت‌وگوهای سازنده‌ای در دمشق با رئیس‌جمهور اسد انجام دادیم و به توافقات و هماهنگی بسیار خوبی برای ادامه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی دست یافتیم»، ادامه داد: پیام سفرم به دمشق و بیروت این است که ایران همچنان تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟