تابناک گزارش می دهد/

چرا فلسطینی‌ها در سالگرد ۷ اکتبر جشن می‌گیرند؟ /فلسطینی‌ها در خرابه‌های خان بونس موشک تولید می‌کنند!

در شرایطی که جنگ میان مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل وارد مراحل جدیدی شده است، گردان‌های عزالدین قَسّام، شاخهٔ نظامی حماس بار دیگر با شلیک موشک به تل‌آویو، پیام مهمی به اسرائیل ارسال کرد. به گزارش منابع مطلع، این شلیک‌ها حاوی پیام سرسختی مقاومت در برابر تمام حملات و خشونت‌های اسرائیل در غزه است.
کد خبر: ۱۲۶۴۲۷۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ 07 October 2024
|
674 بازدید

به گزارش تابناک؛ سعید زیاد پژوهشگر مسائل سیاسی و استراتژیک، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره اعلام کرد: «قسام با این حملات نشان می‌دهد که حتی پس از گذشت یک سال از جنگ، همچنان مقاومت می‌کند و این روز برای قسام یک روز پیروزی تلقی می‌شود؛ روزی که اسرائیل نیز طعم قدرت مقاومت را می‌چشد.»
فلسطینی‌ها در سالگرد ۷ اکتبر جشن می‌گیرند
زیاد با اشاره به شکست‌های مکرر اسرائیل در یک سال گذشته، تأکید کرد: «اگر اسرائیل فکر می‌کند که تنها در ۷ اکتبر شکست خورد، باید بداند که این شکست‌ها در ماه‌های بعد نیز ادامه داشته و این روند حتی پس از یک سال از جنگ همچنان ادامه دارد.»

او افزود: «این شکست‌ها تنها به عملیات اطلاعاتی محدود نبوده، بلکه شکست‌های عملیاتی، میدانی و تاکتیکی نیز اسرائیل را همراهی کرده است. امروز به وضوح مشخص است که ارتش، دولت، و رهبران اسرائیل در مأموریت خود برای محافظت از این رژیم ناکام بوده‌اند.»

تعداد بازدید : 60


از سوی دیگر، پیام دیگری که گروه قسام ارسال کرده این است که حتی پس از تصرف کامل خان‌یونس توسط نیرو‌های اسرائیلی، موشک‌های مقاومت از همین منطقه شلیک شده است. زیاد در این باره گفت: «ارتش اسرائیل با وجود تلاش‌های گسترده مهندسی و حضور سنگین نیرو‌های نظامی، نتوانسته مانع از شلیک این موشک‌ها شود. این نشان‌دهنده شکست سنگین عملیات نظامی و اطلاعاتی اسرائیل است.»

او همچنین تأکید کرد: «این موشک‌ها یا از قبل در زیر زمین ذخیره شده بودند که اسرائیل نتوانست به آنها دست یابد، یا در طول این مدت در خان‌یونس تولید شده‌اند که هر دو حالت نشانگر ناکامی بزرگ اسرائیل است.»
چرا فلسطینی‌ها در سالگرد ۷ اکتبر جشن می‌گیرند؟ /فلسطینی‌ها در خرابه‌های خان بونس موشک تولید می‌کنند!
این پیام‌های قسام، به‌وضوح نشان می‌دهد که مقاومت فلسطین همچنان با قدرت به مقابله با تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهد و علی‌رغم فشار‌های نظامی، هیچ‌یک از اهداف اسرائیل محقق نشده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟