گنبد آهنین در وعده صادق ۲ با عملیات سایبری سپاه از کار افتاد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در عملیات وعده صادق ۲، با انجام عملیات سایبری و جنگالی بر روی سامانه‌های گنبد آهنین، موفق به عبور موشک‌های خود شدیم و جنگنده‌های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی منهدم شدند.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۹۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 09 October 2024
|
2173 بازدید

 گنبد آهنین در وعده صادق ۲ با عملیات سایبری سپاه از کار افتاد

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز چهارشنبه 17 مهر در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، وعده صادق و نظم منطقه‌ای برگزار شد.

سردار ابراهیم جباری؛ مشاور فرمانده کل سپاه، در این کنفرانس ضمن بیان خاطراتی از اخلاق و شخصیت عرفانی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله، از موفقیت عملیات وعده صادق 2 خبر داد.

وی بیان کرد که رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته به جز شهادت بیش از 40 هزار نفر بی‌پناه کار دیگری نکرده است.

سردار جباری گفت: در شب حمله قاطعانه وعده صادق 2 و بعد از اصابت موشک‌های ما به مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد که این سیستم، آبکش آهنین است.

وی افزود: 90 درصد موشک‌های ما به نقاطی که مورد نظر فرماندهان عزیزمان بود، اصابت کرد و شاهد صحنه‌های زیبای شکنندگی نظامیان صهیونیست بودیم. همچنین همزمان عملیات سایبری و جنگالی را بر روی سامانه‌های آنها انجام دادیم که باعث عبور موفق موشک‌های ما شد. آمریکایی‌ها در این مرحله به شدت دچار غافلگیری نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شدند.

سردار جباری ادامه داد: پایگاه‌های مهم و آشیانه‌های اف 35 هدف قرار گرفت و تعدادی از آنها منهدم شد. این تنها بخشی از توان نظامی و موشکی ما بود و ما در این عملیات وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادیم و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی شکست خورد.

مشاور فرمانده کل سپاه سپس به تمجید از شخصیت ولایی و مکتب‌ساز دبیرکل شهید حزب‌الله، سید حسن نصرالله، پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری هر دو شهید بزرگوار جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله را دو مکتب تربیتی معرفی کردند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟