افشاگری خداداد عزیزی علیه قلعه‌نویی و طارمی/ نمایش زور و اقتدار فقط برای بی صداها؟

خداداد عزیزی درباره دیدار ایران و ازبکستان در تاشکند که با حاشیه و جنجال همراه شد و برخی بازیکنان برای بازوبند کاپیتانی باهم درگیر شدند، دست به افشاگری زد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۳۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ 09 October 2024
|
5007 بازدید

افشاگری خداداد عزیزی علیه قلعه‌نویی و طارمی/ نمایش زور و اقتدار فقط برای بی صداها؟

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، خداداد عزیزی پس از مدتی جنجال و حاشیه که میان او، کادرفنی تیم ملی و همچنین مهدی طارمی ایجاد شد، بار دیگر دست به افشاگری زد. او نسبت به صحبت‌های مهدی طارمی که با لحنی توهین آمیز نسبت به تاریخ فوتبال ایران صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را شانسی قلمداد کرده بود، واکنش نشان داد و به اتفاقات دیدار ایران و ازبکستان در تاشکند اشاره کرد. دیداری که جنجال آن از سوی مهدی طارمی ایجاد شد که حالا خداداد عزیزی درباره آن اتفاقات گفته است: «ما شانسی به جام جهانی رفتیم ولی فرق‌مان با شما این است که برای بازوبند کاپیتانی دنبال تکه‌تکه‌کردن هم نبودیم. آقایان در بازی با ازبکستان در مورد بازوبند کاپیتانی می‌خواستند همدیگر را بکشند و بعد از بازی جلسه گذاشتند که فلان بازیکن دیگر دعوت نشود.»

پس از انجام این صحبت‌ها از سوی خداداد عزیزی، سایت ورزش رسانه نیز با انتشار نقدی با عنوان «نمایش زور و اقتدار فقط برای بی صداها؟» به ماجراهای تیم ملی ورود کرده است. ورزش مدیا در این خصوص نوشت: «به احتمال فراوان اگر خداداد عزیزی هنوز در تیم ملی سمت داشت و به تیپ و تاپ امیر قلعه‌نویی نمی‌زد، هیچ‌یک از سخنان فعلی را به زبان نمی‌آورد و حتی به نظرش سعید الهویی هم دست هانسی فلیک را از پشت می‌بست! با این حال خاصیت زندگی در این کشور آن است که حقایق را فقط وسط دعواها می‌توانید بشنوید. تا وقتی با هم سر یک سفره نشسته‌اند، همه چیز عالی و بی‌نقص است، اما به محض آن که دست یکی قطع می‌شود، تازه پته بقیه را روی آب می‌ریزد.

به هر حال موتور خداداد روشن شده و افشاگری‌هایش در مورد تیم ملی پایان ندارد. در همین راستا، او روی روایت از پیش گفته‌شده درگیری‌ها در تاشکند هم مهر تایید کوبید و داستان آن دعوای رقت‌بار و زننده را تعریف کرد؛ این که چطور مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر در جریان بازی قبلی در ازبکستان بر سر بازوبند کاپیتانی با هم درگیر شدند، مسابقه را رها کردند، در زمین راه رفتند، تیم ملی بازی برده را از دست داد و در نهایت در رختکن جلسه گذاشتند تا یکی از نفرات قدیمی دیگر دعوت نشود و گویا همین اتفاق هم رخ داده است! این گوشه‌ای از بازیکن‌سالاری حیرت‌انگیز حاکم بر فضای تیم ملی است؛ آفتی که همیشه کم و بیش در تیم‌های ایرانی وجود داشته، اما این دوستان دیگر نوبرش را آورده‌اند.

کل این داستان‌ها یک طرف، آنجایی که کادرفنی همین تیم در مقابل یکی مثل احمد نوراللهی ژست اقتدار و مبارزه با بی‌نظمی می‌گیرد هم یک طرف دیگر. هرگز قصد دفاع از نوراللهی را نداریم و اگر خطا کرده باید تاوانش را بدهد، اما بقیه چی؟ رقم‌زنندگان مضحکه تاشکند کی و کجا مواخذه شدند؟ گفته می‌شود در آن بازی حتی پست مهدی طارمی هم عوض شد تا از نیمکت ایران دور شود و به پرخاش‌هایش علیه یکی از بازیکنان ذخیره پایان بدهد، با این حال بعد از آن اتفاق خش روی تاج و تختش در تیم ملی نیفتاد. چرا؟ با سامان قدوس و سردار آزمون که رسما از حضور در اردوی اول امیر قلعه‌نویی خودداری کردند، چه زمانی برخورد شد؟ آیا جز این است که چون زورتان به این اسم‌های بزرگ نمی‌رسید و نگران واکنش آنها بودید، بی‌صداترین بازیکن سال‌های اخیر را قربانی نمایش اقتدارتان کردید؟ الان اسم این جریان را باید نظم‌گرایی بگذاریم؟ مبتذل‌ترین و مخرب‌ترین مقررات دنیا، قانونی است که فقط در قبال ضعیف‌ترها اجرا شود. سکه رایج بازار ایران...»

حالا باید دید امیر قلعه‌نویی و مهدی طارمی که پیش از این به صحبت‌های خداداد عزیزی واکنش نشان داده بودند، بازهم نسبت به این صحبت‌ها و افشاگری‌ها واکنشی نشان خواهند داد. آن هم با این شرایط که به وجود آمده و ممکن است هر سخن آنها با واکنش تندتر و افشاگری عجیب‌تری از سوی خداداد عزیزی مواجه شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟