سومین حمله صبحگاهی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که سومین حمله خود طی ساعات صبح امروز را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۲۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ 10 October 2024
|
599 بازدید

سومین حمله صبحگاهی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی صورت داده است.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی مقاومت اسلامی عراق طی این عملیات بار دیگر هدفی در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما صبح امروز برای دومین بار هدفی حیاتی را در شمال سرزمین‌های اشغالی با پهپاد مورد حمله قرار دادند.

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه شیوه ما در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم فلسطین و لبنان و پاسخ به جنایات کشتاری که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، یک هدف حیاتی در شمال اراضی اشغالی را با پهپاد مورد حمله قرار دادند.

پیش از آن نیز مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از حمله موفق به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی ایلات با استفاده از پهپاد خبر داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟