تصمیم عجیب لئوناردو بونوچی برای حضور در لندن!

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و یووه در تصمیمی عجیب قصد حضور در مسابقات دو ماراتن ۲۰۲۵ لندن را دارد.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۴۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 10 October 2024
|
383 بازدید

کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود!

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، لئوناردو بونوچی ۳۷ ساله که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به دوران پرافتخار خود پایان داد، هنوز از ورزش دل نکنده و با کمک تیم سابقش‌ یعنی یوونتوس برای شرکت در مسابقات دو ماراتن لندن در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

بونوچی تابستان امسال پس از نیم فصل حضور در فنرباغچه، رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش از تیم ترکیه ای سابقه حضور در تیم های یوونتوس، پیزا، ترویز، اینتر، جنوا، میلان، باری و یونیون برلین را نیز در کارنامه داشت و همچنین در ۱۲۱ بازی ملی برای ایتالیا به میدان رفت و ۸ گل نیز به ثمر رساند.

طبق گزارش کویره دلو اسپورت، بونوچی امروز در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حاضر شده است که برخی از هواداران یووه بر این تصور بودند که او قصد دارد به عنوان جانشین گلسون برمر به بیانکونری برگردد اما هدف بونوچی دریافت گواهی های پزشکی لازم برای شروع تمرینات دو ماراتن لندن در آوریل ۲۰۲۵ بوده است.

این رسانه همچنین گزارش داد بونوچی قصد دارد با حضور در مسابقات نیم ماراتن تورین که دو ماه دیگر برگزار می‌شود، آمادگی خود برای حضور در رشته جدید ورزشی را بسنجد.

مسابقات دو ماراتن از سال ۱۹۸۱ به عنوان یکی از اصلی ترین پایه های ورزش جهان هرساله برگزار شده و طول مسافت آن نیز ۴۲.۲ کیلومتر است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟