هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

مس‌سونگون ۳ امتیاز سن‌ایچ را نوشید/ قمی‌ها حریف گهر زمین نشدند!

در روز پایانی هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال سه دیدار انجام شد که تیم‌های مدعی برتری را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۲۶۴۹۲۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ 11 October 2024
|
400 بازدید
مس سونگون به سن‌ایچ رحم نکرد/ قمی‌ها مقابل گهر کم آوردند!
به گزارش سرویس ورزشی تابناک، هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال در حالی امروز با برگزاری سه دیدار در شهر‌های تبریز، قزوین و سیرجان برگزار شد که مس سونگون موفق شد مقابل مهمان خود سن ایچ به برتری برسد و گهر زمین هم قمی‌ها را در خانه شکست داد. در دیگر دیدار امروز هم کراپ موفق شد مقابل بندرعباسی‌ها نتیجه را با برتری پشت سر بگذارد تا امتیاز کامل بازی را به جیب بزند.  
 
شاگردان حسین افضلی در گهرزمین سیرجان که به مصاف هیات فوتبال قم رفته بودند با حضور چهره‌های شاخص خود تیم برتر میدان بودند و با گل‌های اسدشیر و بهروزی موفق شدند حریف خود را دو بر صفر شکست دهند. 
 
مس سونگون ورزقان هم در تبریز میزبان سن‌ایچ ساوه بود که اگرچه با محرومیت و مصدومیت برخی ستاره‌های خود به مصاف مهمان آمده بود اما شاگردان بی غم غمی برای شکست حریف نداشتند و دو بر یک این دیدار را با برتری پشت سر گذاشتند تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی بعد از گیتی پسند باشند. روح‌الله ایثاری و مهدی مهدی‌خانی برای مس گلزنی کردند و مسعود عباسی هم تک گل سن‌ایچ را به ثمر رساند.
 
کراپ الوند هم که به مصاف پالایش نفت بندرعباس رفته بود نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند اما نیمه دوم پرحادثه بود و با اخراج محمدحسین بازیار از تیم بندری‌ها و اعلام پنالتی،علی مروتی گل اول را برای کراپ زد. البته بندری‌ها کم نیاوردند و محمدحسین دهقانی بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند اما باز هم علی مروتی به داد تیمش رسید و گل برتری را به ثمر رساند تا کراپ در خانه برنده از زمین بازی خارج شود.
 
با پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال همچنان تیم گیتی پسند با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. مس سونگون با ۱۷ امتیاز در تعقیب این تیم است و کراپ الوند هم با ۱۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. در قعر جدول هم سه تیم سن ایچ، فرش آرا مشهد و ایرالکو ارام با ۵ امتیاز همچنان فانوس به دست هستند. 
 
 
مس سونگون به سن‌ایچ رحم نکرد/ قمی‌ها مقابل گهر کم آوردند!
 
 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟