پرسپولیس ۲ – شمس آذر صفر؛ علیپور و امیری، شمس و قمر سرخ‌ها!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر با پیروزی میزبان به پایان رسید. علی علیپور در همان دقایق ابتدایی بازی، پرسپولیس را پیش انداخت و در ادامه سرخپوشان موفق به حفظ برتری خود شدند تا امیری تیمش را دو گله کند.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۴۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ 26 October 2024
|
973 بازدید

پرسپولیس یک – شمس آذر صفر؛ علیپور

شاگردان خوان کارلوس گاریدو موفق شدند هفته نهم لیگ برتر را با کسب سه امتیاز پشت سربگذارند.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (شنبه) با قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

خوان کارلوس گاریدو در شرایطی تیمش را راهی میدان کرد که چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت. سرمربی پرسپولیس در اندیشه جایگزین برای محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، فرشاد فرجی و اوستون ارونوف بود که ساعاتی پیش از بازی اعلام شد آلکسی گندوز هم به دلیل سرماخوردگی این دیدار را از دست داده است.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: ضربه سر مهاجم شمس‌آذر با واکنش بسیار خوب امیررضا رفیعی برگشت داده شد.

دقیقه ۱۱: پاس فوق‌العاده سروش رفیعی پایه گذار گل سرخپوشان شد. سهیل صحرایی از سمت راست نفوذ کرد و یک پاس در عرض دقیق به علیپور داد و مهاجم پرسپولیس در ابتدا نتوانست با پای چپ سرضرب شوت بزند و بعد از گیر کردن توپ، علیپور چرخید و این بار با پای راست توپ را درون دروازه شمس آذر جای داد.

دقیقه ۲۹: شوت میلاد محمدی از پشت محوطه جریمه را محمدامین رضایی مهار کرد.

دقیقه ۳۲: علی علیپور می‌توانست گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۲: برخورد فخریان با میلاد سرلک باعث برهم خوردن مهاجم شمس آذر در محوطه شد که با اعتراض شدید نیمکت نشینان تیم میهمان همراه شد اما با چک شدن صحنه توسط وی.ای‌آر معلوم شد اتفاقی رخ نداده است.

دقیقه ۴۵: با توپگیری و کنترل امیری، سعید مهری یک پاس در عمق خوب برای احمدزاده داد اما ضربه چیپ او را محمد امین رضایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: حرکت از سمت راست با ضربه کم دقت علی آزادمنش همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: موقعیت خطرناک برای شمس آذر با حرکت از سمت چپ که ارسال فخرالدینی در آستانه ورود به دروازه بود اما امیررضا رفیعی توپ را با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲+۹۰: پرسپولیس روی یک ضد حمله تند و تیز با پاس ژوائو و فرار امیری صاحب موقعیت شد که امیری با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر دروازه‌بان وارد دروازه شمس آذر کرد.

ترکیب اولیه پرسپولیس: امیررضا رفیعی، میلاد محمدی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، سعید مهری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور

ترکیب اولیه شمس‌آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟