ترفند آمازون برای حفظ مشتریان سرویس پخش محتوا

سریال‌ها را با هوش مصنوعی خلاصه کنید

آمازون به تازگی ابزاری برای سرویس «پرایم ویدئو» خود راه اندازی کرده که با هوش مصنوعی خلاصه های شخصی سازی شده از سریال ها و محتوای تولیدی این پلتفرم برای کاربران ارائه می کند.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۵۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ 05 November 2024
|
1658 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ انگجت اعلام کرد، بسیاری از اوقات کاربران سرویس های پخش محتوا سریالی را آغاز و آن را نیمه کاره رها می کنند. آنها بعدا برای تماشای دوباره سریال دچار مشکل می شوند زیرا نمی دانند در چه قسمتی تماشای سریال را متوقف کرده اند. در همین راستا آمازون ویژگی جدیدی را در این زمینه ارائه کرده است.

ویژگی مذکور که «X-Ray Recaps »نام دارد با استفاده از هوش مصنوعی مولد خلاصه هایی کوتاه و قابل درک از کل فصل، قسمت یا حتی بخش هایی از یک قسمت سریال های تلویزیونی برای کاربر فراهم می کند. این خلاصه ها شخصی سازی شده هستند و بنابراین براساس دقیقه هایی که کاربر برنامه ای را تماشا کرده، ارائه می شوند.

این شرکت وعده می دهد قطعات متنی کوتاهی از بخش های مهم محتوا و نکاتی از طرح داستان که مبتنی بر شخصیت ها و جزییات دیگر هستند را ارائه کند.

«آدام گری» نائب رییس بخش محصول در پرایم ویدئو مدعی است ابزار مذکور به مشتریان کمک می کند به سرعت به نقطه ای که سریال را رها کرده بوده اند، بازگردند با دوباره دریابند چرا محتوای مذکور را دوست داشته اند.

این ویژگی به وسیله Amazon Bedrock که به سرویس ابررایانشی آمازون تعلق دارد و برای ساخت و مقیاس بندی اپلیکیشن های هوش مصنوعی به کار می رود، ابداع شده است. همچنین این هوش مصنوعی طوری آموزش دیده تا محتوای سریال را به طور کامل فاش نکند.

قابلیت مذکور در حقیقت بسط ویژگی فعلی X-Ray است که اطلاعاتی کمتر شناخته شده درباره سریال و بازیگران را طی پخش محتوا فراهم می کند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟