نقشه عجيب خواستگار انتقامجو

وقتي جواب منفي شنيدم تصميم گرفتم كاري كنم تا ديگر هيچ پسري به خواستگاري‌اش نرود. بنابراين نقشه سرقت كيف او و دست يافتن به عكس‌هاي خصوصي‌اش را اجرا كردم.
کد خبر: ۱۳۱۷۸۳
|
۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸ 21 November 2010
|
3844 بازدید
ایران: پسر كينه‌جو وقتي با پاسخ منفي دخترخاله‌اش براي ازدواج روبه‌رو شد نقشه انتقام عجيبي را طراحي كرد.

سه ماه قبل دختر جواني با مراجعه به كلانتري 123 نياوران از سرقت كيف پولش خبر داد و گفت: حوالي ميدان نياوران داخل خودروام نشسته بودم كه ناگهان پسر ناشناسي در خودرو را باز كرد و كيف دستي‌ام را از روي صندلي ربود كه گوشي تلفن همراهم نيز داخل كيف بود. پس از اين شكايت در حالي كه كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تحقيقات خود را براي شناسايي سارق كيف‌قاپ آغاز كرده بودند دختر جوان به اداره آگاهي رفت و گفت كيف دستي‌اش پيدا شده و به محتويات داخلش نيز دست نخورده است.

وي در ادامه گفت: اتفاق عجيبي برايم افتاده است چرا كه به تازگي متوجه شدم در يكي از سايت‌هاي اينترنتي صفحه‌اي با مشخصات و عكس‌هاي خصوصي‌ام ايجاد شده است وقتي بيشتر دقت كردم دريافتم عكس‌هايي كه در تلفن همراهم بوده در سايت منتشر شده است.

كارآگاهان پس از تحقيقات تكميلي با بررسي فرضيه انتقامجويي از دختر جوان به پيگيري‌ ماجرا پرداخته و دريافتند پسرخاله 22 ساله شاكي چندي قبل به خواستگاري او رفته اما وقتي با پاسخ منفي دختر جوان روبه‌رو شده كينه عجيبي از وي به دل گرفته است. بنابراين مأموران به سراغ عليرضا رفته و پس از دستگيري وي را تحت بازجويي قرار دادند.

پسر جوان كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت گفت: وقتي جواب منفي شنيدم تصميم گرفتم كاري كنم تا ديگر هيچ پسري به خواستگاري‌اش نرود. بنابراين نقشه سرقت كيف او و دست يافتن به عكس‌هاي خصوصي‌اش را اجرا كردم.

سرهنگ علي‌اكبرپور – رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: با اعترافات متهم وي پس از بازداشت براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟