سرقت 40 ميلیوني کارت شارژ تلفن همراه

صادق هم به پليس گفت روز حادثه پس از رفتن به پايتخت و خريد 40 ميليون تومان كارت شارژ تلفن همراه به ورامين برگشته ولي چند دقيقه بعد از توقف در مقابل شركت متوجه خالي شدن صندوق عقب خودروي خود و به غارت رفتن تمام كارت شارژها شده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰
|
۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 25 December 2010
|
3536 بازدید
تهران امروز: راننده يك شركت خدمات ارتباطي به نام «صادق – د» خبر مفقود شدن هزاران كارت شارژي را كه از تهران خريده و به اين دفتر در ورامين آورده بود به رئيس خود داد و رفت.

با حضور ماموران پليس در محل، رئيس اين شركت خود «صادق – د» را به عنوان مظنون اصلي اين سرقت دانست و اين جوان كم سن وسال تحت بازجويي قرار گرفت.

صادق هم به پليس گفت روز حادثه پس از رفتن به پايتخت و خريد 40 ميليون تومان كارت شارژ تلفن همراه به ورامين برگشته ولي چند دقيقه بعد از توقف در مقابل شركت متوجه خالي شدن صندوق عقب خودروي خود و به غارت رفتن تمام كارت شارژها شده است.

با توجه به نوع سرقت مشخص شد كه در صورت درست بودن ادعاي اين جوان سارق يا سارقان به سوييچ اتومبيل وي دسترسي داشته‌اند به همين خاطر از صادق در اين مورد سوال شد و وي گفت يك بار خودروي خود را به امانت در اختيار يكي از دوستانش به نام «امير-ن»گذاشته است.

«امير – ن» ساعتي بعد توسط پليس غافلگير شده و با انتقال به كلانتري به دزديدن اين كارت‌ها با همدستي دو نفر ديگر به اسامي «حامد – ر» و «سارا – ن» اعتراف كرد.

امير گفت: پس از آشنا شدن با صادق در جريان نوع فعاليت وي قرار گرفتم. براي مال او دندان گرد كرده و يك روز به بهانه يك كار فوري اتومبيل او را قرض گرفته و از روي سوييچ آن، سوييچ يدك درست كردم.

روز سرقت هم به اتفاق همدستان خود به‌طور نامحسوس او را تعقيب كرده و وقتي صادق توقف كرد سارا پيش او رفته و به بهانه پرسيدن آدرس حواس او را پرت كرد. ما نيز از غفلت صادق استفاده و در صندوق عقب خودرو را با كليد باز كرده و تمام كارت شارژها را با خود برديم.

با كسب نشاني و مشخصات دو همدست اين متهم، حامد و سارا نيز دستگيرو خوشبختانه تمام 40 ميليون تومان مال سرقت شده كشف شده وبه صاحب اصلي‌اش يعني رئيس شركت برگردانده وپيك جوان هم از دردسري بزرگ خلاص شد.

پليس توصيه مي‌كند جهت پيشگيري از سرقت، متصديان اصناف از گماردن افراد نابالغ وکم‌تجربه در محيط کار اجتناب کنند زيرا آنان زود اغفال مي‌شوند، همچنين رانندگان وسيله نقليه خود را تحت هيچ شرايطي در اختيار افرادي که شناخت کافي از آنها ندارند قرار ندهند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟