آزادی دو خواهر محكوم به حبس ابد به شرط اهداي كليه

هيلي باربور فرماندار جمهوريخواه اين ايالت كه قصد دارد براي رياست جمهوري آمريكا در سال 2012 نامزد شود مشروط بر اينكه گلديس خواهر 36 ساله كليه خود را به خواهر بيمارش جيمي 38 ساله اهدا كند مجازات آنها را به تعليق درآورد.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۳
|
۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵ 11 January 2011
|
4306 بازدید
فرماندار مي سي سي پي دو خواهر محكوم به حبس ابد به جرم سرقت مسلحانه را به شرط آنكه يكي از آنها به ديگري كليه اهدا كند از زندان آزاد كرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، گلديس و جيمي اسكات دو خواهري هستند كه پس از 16 سال حبس موفق شده اند آزادي دوباره خود را به طور مشروط به دست آورند و با خروج از زندان مركزي مي سي سي پي لبخند زده و براي عده زيادي كه پس از كمپيني طولاني مدت براي آزادي اين دو حتي از كانادا هم آمده بودند، دست تكان داده و تشكر كنند.

هيلي باربور فرماندار جمهوريخواه اين ايالت كه قصد دارد براي رياست جمهوري آمريكا در سال 2012 نامزد شود مشروط بر اينكه گلديس خواهر 36 ساله كليه خود را به خواهر بيمارش جيمي 38 ساله اهدا كند، مجازات آنها را به تعليق درآورد.

 اين دو خواهر محكوم به سرقت مسلحانه 11 دلار از دو مرد در سال 1993 بوده اند. آنها هيچ سابقه كيفري نداشته و هر كدام از آنها به 2 بار حبس ابد محكوم شده بودند.

فرماندار يكي از دلايلش براي صدور اين فرمان را هزينه زياد دياليز كردن جيمي اسكات عنوان كرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟