پیش‌فروش اقساطی سکه با مبالغ یارانه‌ نقدی‌

کد خبر: ۱۴۱۷۴۱
|
۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸ 11 January 2011
|
11136 بازدید
سخنگوی بانک ملی از پیش‌فروش اقساطی سکه از طریق حساب‌های یارانه‌های نقدی در تمام شعب این بانک و ارایه تسهیلات خرید کالا در راستای هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به نوشته «جهان صنعت»، حسین دشتی در بازدید مسئولان روابط عمومی بانک ملی از خبرگزاری مهر از ارایه سکه به صورت قسطی در تمام شعب بانک ملی در راستای اجرای هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.سخنگوی بانک ملی مهر یکی از دغدغه‌ها در راستای اجرای هدفمندی یارانه‌ها را کنترل نقدینگی در اقتصاد کشور عنوان و بیان کرد: برای این منظور تدوین بسته‌هایی توسط هر یک از بانک‌ها ابلاغ شد. 
 
وی از ارایه حدود چهار طرح در راستای اجرای هدفمندی یارانه‌ها و کمک به اینکه مبالغ یارانه‌های نقدی در حساب بانکی افراد باقی بماند خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه قرعه‌کشی ویژه، امتیاز و وام ویژه و پیش‌فروش اقساطی سکه در بانک ملی اجرایی شد.

دشتی در مورد شرایط فروش قسطی سکه عنوان کرد: افرادی که یارانه‌های نقدی به حساب آنها واریز می‌شود به میزانی که به بانک اعلام می‌کنند‌ از هم‌اکنون به مدت یک‌سال با جمع شدن وجوه می‌توانند سکه را به نرخ روز با تخفیف 17 درصد تحویل بگیرند.این مقام مسوول از تدوین دستورالعمل این طرح خبرداد و اظهار داشت: بسیاری از افراد در این خصوص به شعب بانک مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی بانک ملی یکی از راه‌های جلوگیری از ورود یارانه‌های نقدی به سطح جامعه را طراحی چنین برنامه‌هایی عنوان کرد و افزود: از این طریق سکه به عنوان یک کالای سرمایه‌ای با ارزش در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی همچنین از ارایه تسهیلات خرید کالا در راستای هدفمندی یارانه‌ها توسط این بانک خبرداد و گفت: وام‌های قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی و خرید کالای دو میلیون تومانی به صورت قرعه کشی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

دشتی با بیان اینکه در حال حاضر 23 بانک کشور درگیر اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند، اظهارداشت: یک چهارم حساب‌های هدفمندی یارانه‌ها در بانک ملی است.به گفته مدیر اداره روابط عمومی بانک ملی با اجرای طرح هدفمندی در هیچ نقطه‌ای از کشور با کمبود نقدینگی مواجه نبودیم، این در حالی است که قبل از آغاز اجرای طرح، ذخیره‌سازی و تامین مالی بر عهده بانک ملی بود.

وی با بیان اینکه بانک ملی تحریم‌ها را دور زده است، نشانه آن را رشد اعتبار اسنادی عنوان و بیان کرد: 90 درصد رفتارها در بانک ملی مبتنی بر سود نیست.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟