پيامك‌هاي تهديد آميز به جراح ارتوپد

من به اين تهديد‌ها توجهي نمي‌كردم و شكايتي هم عليه ارسال كننده آنها كه نمي‌دانم چه كسي است نمي‌كردم تا اينكه چند روز پيش پيامكي دريافت كردم كه در آن به من هشدار داده شده بود كه به زودي به صورتم اسيد پاشيده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 01 February 2011
|
4441 بازدید
تهران امروز: تلاش براي دستگيري ارسال‌كننده پيام‌هاي مشكوك به يك پزشك ادامه دارد.

مرد ميانسالي با مراجعه به دادسراي الهيه گفت: من جراح ارتوپد وساكن اهواز هستم و مطب و محل كارم هم در اين شهرستان است.اما همسرم كه پس از ازدواج با من حاضر نشد براي زندگي به اهواز بيايد هم اكنون در الهيه تهران به همراه دختر خوانده‌اش زندگي مي‌كند.

اما ماجرايي كه پاي مرا به دادسرا باز كرد تماس‌ها و پيامك‌هايي است كه از حدود يك‌سال قبل به تلفن همراه من فرستاده مي‌شود.

در اين پيامك‌ها فردي ناشناس به من فحاشي كرده و مرا تهديد مي‌كند.

من به اين تهديد‌ها توجهي نمي‌كردم و شكايتي هم عليه ارسال كننده آنها كه نمي‌دانم چه كسي است نمي‌كردم تا اينكه چند روز پيش پيامكي دريافت كردم كه در آن به من هشدار داده شده بود كه به زودي به صورتم اسيد پاشيده خواهد شد.

از آن طرف خانمم هم از تهران زنگ زدو گفت چند وقتي است مزاحم تلفني دارد و شخصي مجهول الهويه وي را از طريق تلفن همراه تهديد كرده و به وي ناسزا مي‌گويد.به سرعت به تهران آمده و با بررسي شماره‌اي كه از آن پيامك فرستاده شده بود متوجه شدم اين همان شماره تلفني است كه من نيز مدتها ست از سوي صاحب آن تهديد شده و بارها مورد فحاشي و توهين قرار گرفته ام. براي همين تصميم گرفتم اين بار ديگر به دادسرا آمدم كه تا اتفاق تلخي نيفتاده جلوي حاد شدن اين قضيه را بگيرم.

جناب قاضي! من قبل از ازدواج با همسر فعلي ام كه از زندگي با وي راضي هم هستم با خانمي كه استاد دانشگاهي در كشور آمريكا بود ازدواج كرده و از وي دو فرزند هم داشتم.

اوايل از زندگي با هم راضي بوديم و مدام بين ايران و آمريكا در حال سفر ورفت و آمد بوديم اما پس از مدتي بين ما اختلافاتي پيش آمد و به علت عدم تفاهم تصميم به جدايي گرفتيم و بعد از مراسم طلاق وي با دو فرزندم براي هميشه رهسپار آمريكا شد و من هم تصميم به ازدواج مجدد گرفتم و با همسر فعلي ام وصلت كردم.

با شكايت اين جراح ارتوپد بازپرس پرونده دستور كنترل تلفن فرد تهديد كننده را صادر و يك مظنون را براي اداي توضيحات به دادسرا احضاركرد.

تمامي اين پيامك‌ها و تماس‌هاي تهديد آميز از موبايلي در شهر تهران صورت گرفته است و تلاش بازپرس پرونده براي گشودن راز اين تهديد‌ها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟