ردپاي خواستگار شياد در سرقت

با مرد مورد علاقه‌ام توافق كرديم طلاهاي موجود در خانه را به او امانت دهم تا آنها را بفروشد و بعد از 2 روز همان طلاها را بخرد و به من برگرداند.
کد خبر: ۱۵۱۵۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 03 March 2011
|
3208 بازدید
جام جم: خواستگار شياد كه با فريب دختري جوان به بهانه ازدواج، او را مجبور به سرقت طلا از گاوصندوق خانه‌شان كرده بود، دستگير شد.

چندي پيش مردي با حضور در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 5 تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.

شاكي به بازپرس مشفق گفت: نيمه‌شب همراه اعضاي خانواده‌ام وقتي از مهماني برگشتيم، مشاهده كرديم اثاثيه منزلمان به هم ريخته و طلاهاي موجود در گاوصندوق به ارزش 25 ميليون تومان به سرقت رفته است.

ردپاي خواستگار شياد در سرقت

با دستور قضايي، تحقيق در اين زمينه آغاز شد و يك هفته بعد از اين شكايت، مالباخته و دختر جوانش با حضور در دادسرا به بازپرس پرونده گفتند، سارق اصلي طلاها يك خواستگار شياد بوده است.

بنابر اين بازپرس پرونده از دختر شاكي خواست ماجرا را بازگو كند.

دوستي دردسرساز شد

دختر جوان در تشريح ماجرا به بازپرس مشفق گفت: چند ماه پيش در مركز خريد با مردي جوان آشنا شدم كه مدعي بود تاجر است. دوستي ما ادامه يافت تا اين‌كه او به من پيشنهاد ازدواج داد.

وي اضافه كرد: يك هفته پيش، جوان خواستگار با من تماس گرفت و با ادعاي اين‌كه مشكل مالي پيدا كرده و بايد مبلغ 25 ميليون تومان به حساب شريكش واريز كند، از من كمك خواست.

سرقت ساختگي از سوي دختر خانواده

دختر جوان درباره سرقت طلاها گفت: با مرد مورد علاقه‌ام توافق كرديم طلاهاي موجود در خانه را به او امانت دهم تا آنها را بفروشد و بعد از 2 روز همان طلاها را بخرد و به من برگرداند.

وي ادامه داد: شب مهماني من كمي ديرتر از خانه بيرون رفتم و طلاها را برداشتم و با صحنه‌سازي سرقت، طلاها را به مرد جوان تحويل دادم.

بعد از 2 روز خبري از مرد خواستگار نشد و تلفن همراهش نيز خاموش بود.

وقتي جستجوهايم براي يافتن او بي‌نتيجه ماند، پشيمان شده و ماجرا را براي خانواده‌ام بازگو كردم.

با اطلاعات به دست آمده از شاكي و دخترش، جوان خواستگار تحت تعقيب پليس قرار گرفت و اوايل هفته جاري در حومه تهران دستگير شد. با انتقال متهم به پليس آگاهي تهران، او در بازجويي به فريب دادن دختر شاكي و فروش طلاهاي دزدي اعتراف كرد.

اعتراف خواستگار شياد

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: وقتي متوجه وضعيت مالي مناسب خانواده دختر جوان شدم، تصميم به كلاهبرداري از او گرفتم. دختر جوان نيز كه گمان مي‌برد من قصد ازدواج با او را دارم، فريب خورد و طلاهاي خانواده‌اش را دزديد و در اختيار من قرار داد.

بنابر اين گزارش، از سوي شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران براي متهم قرار قانوني صادر شد و تحقيقات براي مشخص شدن ديگر جرايم او ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟