ردیابی عامل جنایت میلیونی در بوئین‌زهرا

متهم 39 ساله كه اهل همدان است، اعتراف كرد كه در اين ماجرا مرد ديگري نيز همدست وي بوده كه با پنجه بوكس به سر و صورت مقتول ضربه زده است و در ادامه جسد را با خودروي 206 قربانی به بيابان‌هاي بوئين‌زهرا منتقل كرده‌ و در آنجا جسد را روي زمين رها كرده‌اند.
کد خبر: ۱۶۱۰۴۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 26 April 2011
|
4930 بازدید
وطن امروز: عامل جنایت 8 میلیون تومانی در بوئین‌زهرا که مردی را قربانی سرقتی خونین کرده است، دستگیر شد.

سلمان اميري، رئیس پلیس آگاهی قزوین بيان داشت: در روز 9 اسفند‌‌ماه سال 89 مردی 30 ساله در اشتهارد از خانه خود خارج شد و ديگر بازنگشت.

وي ادامه داد: خانواده اين مرد پليس را در جریان قرار داده و ماموران پليس نيز در اين زمينه تحقيقاتي نيز انجام داده‌اند.

رئيس پليس آگاهي استان قزوين اضافه كرد: در روز 28 اسفند‌ماه سال 89 مأموران پليس بوئين‌زهرا در بخش رامند جسدي را كشف كرده‌اند كه در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد اين جسد متعلق به همان مردی است كه در اوايل اسفند‌‌ماه ناپدید شده بود.

وي تصريح كرد: ماموران پليس در اين زمينه تحقيقات خود را ادامه دادند تا اينكه سرانجام بر اساس تماس‌هاي افراد مختلف با قربانی به مردي مظنون و وي را دستگير كرده‌اند.

رئيس پليس آگاهي استان قزوين خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي پليس ابتدا منكر هرگونه اتهامي مي‌شد ولي در نهايت با توجه به شواهد و مدارک اعتراف كرد كه به دليل خصومت قبلي و اختلاف مالي قربانی را به محل قتل كشانده و در آنجا با وي درگير شده كه با چند ضربه لوله آهني به سر مقتول وي را به قتل رسانده است.

وي تاكيد كرد: اين متهم 39 ساله كه اهل همدان است، اعتراف كرد كه در اين ماجرا مرد ديگري نيز همدست وي بوده كه با پنجه بوكس به سر و صورت مقتول ضربه زده است و در ادامه جسد را با خودروي 206 قربانی به بيابان‌هاي بوئين‌زهرا منتقل كرده‌ و در آنجا جسد را روي زمين رها كرده‌اند.

سرهنگ اميري اعلام كرد: خودروي قربانی نيز در حالي كه پتوي آلوده به خون در صندوق عقب آن بود در كمال‌شهر كرج توسط ماموران پليس كشف شده بود كه بررسي‌هاي پليس نشان داد اعترافات متهم به قتل با واقعيت همخواني دارد. وي يادآور شد: عامل جنایت 7 تا 8 ميليون پول مقتول را به سرقت برده است كه به اين موضوع نيز اعتراف كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟