سرقت در لباس خريدار

در پي اطلاع از وقوع سرقت هاي متعدد از غرفه‌هاي بازار مشهد ، اكيپي از كارآگاهان زبده پليس آگاهي به محل اعزام و با آموزشهاي لازم به غرفه داران و ايجاد گشتهاي نامحسوس در مناطق آلوده ،به دو زن كه به‌عنوان خريدار وارد يكي از غرفه ها شده بودند مظنون و به هنگام سرقت دستگير ودر بازرسي از آنها مقداري از اموال مسروقه كشف شد.
کد خبر: ۱۶۳۹۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹ 11 May 2011
|
2873 بازدید
تهران امروز: دو زن كه به‌عنوان خريد، اقدام به سرقت اموال و لوازم غرفه‌داران بازار مشهد مي كردند ، توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان خراسان رضوي دستگير شدند.

سرهنگ بيدمشكي ، رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي ضمن تأييد اين خبر افزود: در پي اطلاع از وقوع سرقت هاي متعدد از غرفه‌هاي بازار مشهد ، اكيپي از كارآگاهان زبده پليس آگاهي به محل اعزام و با آموزشهاي لازم به غرفه داران و ايجاد گشتهاي نامحسوس در مناطق آلوده ،به دو زن كه به‌عنوان خريدار وارد يكي از غرفه ها شده بودند مظنون و به هنگام سرقت دستگير ودر بازرسي از آنها مقداري از اموال مسروقه كشف شد.

پس از انتقال متهمان به پليس آگاهي در بازجويي ها ،با توجه به اموال مسروقه كشف شده ، متهمين به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ده ها فقره سرقت از غرفه هاي مختلف بازار اقرار کردند. سرهنگ بيدمشكي خاطر نشان كرد با تلاش گسترده مأموران ، اموال مسروقه كشف شده از سارقين ، به مالباختگان مسترد شد. تحقيقات جهت كشف ساير سرقتهاي احتمالي از متهمين همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟