دزد مسلح، طلافروش و مشتري‌ها را گروگان گرفت

در پي اين تيراندازي ماموران دوباره از دزد مسلح خواستند بي‌آن‌كه به گروگان‌ها آسيبي برساند، تسليم شود، اما گروگانگير بي‌آن‌كه به اخطارهاي پليسي توجهي كند، اقدام به شليك چند گلوله ديگر كرد.
کد خبر: ۱۷۸۰۹۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱ 20 July 2011
|
4418 بازدید
جام جم: مرد مسلحي كه به انگيزه سرقت وارد يك طلافروشي در محله چهاردانگه در جاده ساوه شده و با گروگان گرفتن 2 مرد مشتري، صاحب مغازه را نيز زخمي كرده بود، هنگام فرار از سوي ماموران انتظامي اسلامشهر به همراه همدستش دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز در ارتباط با اين خبر به «جام‌جم» گفت: پيش از ظهر ديروز مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اسلامشهر تماس گرفت و از سرقت مسلحانه مغازه طلافروشي همسايه‌اش خبر داد.

دقايقي بعد ماموران با حضور در محل حادثه ـ منطقه چهاردانگه ـ و تحقيق متوجه شدند، مرد مسلحي وارد مغازه طلافروشي شده و صاحب مغازه و 2 مرد مشتري را به گروگان گرفته است. با جمع‌بندي اطلاعات اوليه، ماموران محل را محاصره كردند و با اخطار به مرد گروگان‌گير خواستند تا با رها كردن گروگان‌ها، تسليم شود.

تهديدهاي مرگبار دزد مسلح

سردار اكبرشاهي افزود: در همين موقع مرد مسلح كه خود را در محاصره پليس مي‌ديد، با تهديد به مرگ گروگان‌ها از ماموران مي‌خواست از محل دور شوند.

عمليات روانكاوانه پليس همچنان ادامه داشت تا اين‌كه صداي شليك گلوله از درون مغازه طلافروشي همه را وحشت‌زده كرد.

در پي اين تيراندازي ماموران دوباره از دزد مسلح خواستند بي‌آن‌كه به گروگان‌ها آسيبي برساند، تسليم شود، اما گروگانگير بي‌آن‌كه به اخطارهاي پليسي توجهي كند، اقدام به شليك چند گلوله ديگر كرد.

دستگيري متهم پيش از فرار

به اين ترتيب، ماموران پس از محاصره محل به در ورودي طلافروشي نزديك شدند و هنگامي كه گروگانگير با بالا بردن كركره مغازه قصد فرار داشت، در حلقه محاصره پليس گرفتار و پس از خلع سلاح شدن دستگير شد.ماموران با حضور در مغازه طلافروشي متوجه شدند، مرد طلافروش هدف شليك گلوله دزد مسلح قرار گرفته و از ناحيه پا زخمي شده است. به اين ترتيب مرد زخمي به بيمارستان منتقل و متهم و 2 مرد مشتري مغازه ـ گروگان‌ها ـ به پليس آگاهي اسلامشهر منتقل شدند.

گروگان‌ها از حادثه گفتند

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز تصريح كرد:‌ در تحقيق از گروگان‌هاي نجات‌يافته معلوم شد آنها براي خريد طلا وارد مغازه طلافروشي شده‌اند كه دقايقي بعد مردي ناگهان وارد مغازه شده و كركره‌هاي مغازه را پايين آورده است. در همين موقع مرد طلافروش با اعتراض به وي علت حضورش را سوال كرده كه مرد غريبه سلاحي را به سمت آنها نشانه رفته است.در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، مرد مسلح با تهديد به مشتريان به قتل از مرد طلافروش ‌خواسته تا طلاهاي موجود درون مغازه را روي پيشخوان قرار دهد كه صاحب مغازه از اين كار خودداري كرده و قصد به صدا درآوردن زنگ خطر را داشته است كه مرد مسلح متوجه شده و او را با شليك گلوله زخمي كرده است.اكبرشاهي خاطرنشان كرد: با تحقيق مقدماتي از متهم، دقايقي بعد ديگر همدست او نيز كه با محاصره محل در بيرون طلا فروشي حضور داشت دستگير شد اكبرشاهي اعلام كرد: در بررسي و تحقيق مشخص شد مرد مسلح 8 فقره سابقه كيفري دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟