بازدید 16512
آیت‌الله مهدوی کنی:

شما را به حضرت عباس(ع) دست از نزاع بردارید!

آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به این که بحث ما اختلاف سلیقه نداشتن نیست، تأکید کرد: اتفاقا اختلاف سلیقه میان افراد و گروه‌ها از لوازم پیشرفت و تعالی یک جامعه است و برای همین، منظور ما از وحدت، ترک اختلاف سلیقه‌ها ـ البته در چهارچوب انقلاب ـ نیست بلکه منظور آن است که...
کد خبر: ۱۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۵ 24 August 2011
رییس مجلس خبرگان رهبری، خطاب به سیاسیون گفت: شما را به حضرت عباس(ع) قسم، دست از نزاع و تفرقه بردارید و متحد باشید تا همواره پیروز باشید.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله مهدوی کنی که در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ـ که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شد ـ سخن می‌گفت، در کنار چند توصیه اخلاقی و ذکر فضیلت‌های شب قدر و ظرفیت بسیاری که انسان می‌تواند برای پالایش و آمرزش خود از آنها در این شب بهره بگیرد، گریزی به مسائل سیاسی روز زد و همگان، به ویژه سیاسیون را به حفظ وحدت و دوری از نزاع فراخواند.

بنا بر این گزارش، رییس دانشگاه امام صادق(ع)، با گلایه از برخی خود محوری‌ها و منیت‌ها در میان برخی افراد و جریانات سیاسی، گفت: اینکه شخص یا گروهی خود را بری از هر اشتباهی بدانند و اجازه حضور و یا بازگشت دیگران را ندهند، این دور از مشی و منش امیرالمومنین(ع) است، به ویژه اینکه طرف آمده و خود به اشتباهش پی برده، پس نباید دوباره گذشته را به رخ او کشید.

آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به این که بحث ما اختلاف سلیقه نداشتن نیست، تأکید کرد: اتفاقا اختلاف سلیقه میان افراد و گروه‌ها از لوازم پیشرفت و تعالی یک جامعه است و برای همین، منظور ما از وحدت، ترک اختلاف سلیقه‌ها ـ البته در چهارچوب انقلاب ـ نیست بلکه منظور آن است که از نزاع و درگیری‌ها که تنها نیروها را نابود می‌کند پرهیز شود.

رییس مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با تأکید بر اینکه تنها راه پیروزی بر دشمن درونی و خارجی حفظ وحدت است، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، خطاب به افراد و جریانات سیاسی گفت: شما را به حضرت عباس(ع)، دست از تفرقه و نزاع بردارید و در ادامه به شوخی گفت: قسم حضرت عباس(ع) خوردم، چون ظاهرا این قسم برای برخی بالاتر از نام خداست.

آیت‌الله مهدوی کنی در پایان سخنان خود و پیش از آغاز مراسم قرآن به سر گرفتن، با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی برای مردم و نظام، همگان را به شرکت پرشور در این میدان حساس دعوت و اظهار امیدواری کرد که مجلس نهم، مجلسی آبرومند و در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
دورنگی ها,بداخلاقی ها و رقابتهای ناسالم به خاطر کسب و یا ابقای در قدرت کشورمان را در وضعیت بدی قرار میدهد
باسمه تعالي/ به زودي اين عالم بزرگوار و سرمايه انقلاب همچون ديگران به دست فتنه گران و منحرفين ، از ميدان به در خواهد شد
کار به قسم حضرت عباس رسیده است. خدا بخیر کند.
مردم و نخبگان سیاسی باید هشدار آیت الله کهدوی را جدی بگیرند و قدرت طلب هایی که برای دستمال { صندلی مجلس} قیصری را به آتش میکشند بهتر بشناسند. اینان در ایجاد اختلاف ید طولایی دارند. اینان با روش : هدف دسیله را توجیه میکند. گفتند ما برای بدست کرفتن صندلی مجلس عنوان مقدس جبهه پایداری را بطور موقت مطرح میکنیم و مجور رسمی هم نمیگیریم. چون وقتی بر صندلی مراد نشستیم به آن کاری نداریم. مثل سایر عناوین : رایحه خوش خدمت و دانش اندوخته گان ...... که همه برای اهداف سیاسی و نون به نرخ روز خوری است. وافعا اینان ما مردم و دانشجویان را اینجور میپندارند؟؟؟؟ زهی تاسف به حال ما.
بزرگان عمدتا پند و نصیحت میکنند ولی به نظرم باید قدرت اجرایی نیز داشته باشید. تا وقتی به پند و اندرز شما توجه نشد اقدام اجرایی کنید.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم