تشدید سرکوبگري آل خلیفه عليه کادر آموزشي

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این کشور خواهان بازگشت دانشجویان و کادر علمی بازداشت شده به مراکز آموزشی خود شد.
کد خبر: ۱۸۹۹۳۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۸ 12 September 2011
|
2794 بازدید
 سرکوبگری رژیم بحرین علیه کادر آموزشی این کشور تشدید شده است.

به گزارش تلویزیون «العالم»، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این کشور خواهان بازگشت دانشجویان و کادر علمی بازداشت شده به مراکز آموزشی خود شد.

بنابر این گزارش، مقامات رژیم آل خلیفه راهپیمایی مردم بحرین در همبستگی با این افراد بازداشت شده را سرکوب کردند.

از سوی دیگر کارکنان اخراج شده در بحرین نیز در برابر وزارت کار این کشور تحصن کردند. محمود خلیلی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین علیه سرکوبگری رژیم آل خلیفه، حمایت های عربستان سعودی از این سرکوبگری و سکوت جامعه بین المللی ادامه دارد.

همچنین، شهروندان بحرینی بر ادامه دادن به تظاهرات تا محقق شدن خواسته های قانونی و استقرار دموکراسی حقیقی در بحرین تاکید دارند.

ساکنان روستای مهزه با برگزاری تظاهراتی، شعار سرنگونی رژیم این کشور و آزادی زندانیان را سر دادند ولی نیروهای امنیتی با پرتاب بمب های صوتی و اشک آور به این انقلابیون پاسخ دادند.

نیروهای امنیتی حتی این بمب ها را داخل منازل شهروندان بحرینی پرتاب می کنند.

سیاست اخراج کردن از شغل اقدام دیگر رژیم برای سرکوب صدای مخالفان است.

شماری از کادر آموزشی در بحرین، اخراج و پرداخت نشدن حقوق خود را محکوم کردند.

ساکنان منطقه معامیر نیز تظاهرات مسالمت آمیز در همبستگی با معلمان و دانش آموزان اخراجی برگزار کردند ولی مزدوران رژیم با تیراندازی و پرتاب گاز اشک آور به انقلابیون پاسخ دادند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات