خودكشي متهم پرونده اذيت و آزار حسابدار

اين متهم كه راننده ماشين و متهم رديف اول بود طبق اظهارات دو متهم ديگر پس از ابلاغ حكم اعدام از ترس مجازات خود را هنگامي كه در سلولش تنها بوده حلق آويز كرده است
کد خبر: ۱۹۱۱۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 18 September 2011
|
9493 بازدید
تهران امروز: يكي از متهمان پرونده تعرض به حسابدار رستوراني در شمال تهران از بيم اعدام خودكشي كرده و جان خود را از دست داد.

3متهم اين پرونده ارديبشهت ماه سال گذشته وقتي دستگير شدند كه دختر جواني به پايگاه پليس مراجعه كرده و از تجاوز 3 مامور(قلابي) به خود شكايت كرد.

اين دختر كه فرشته نام داشت به افسر پرونده گفت: من صندوق دار رستوراني در شمال تهران هستم و شب‌ها ديروقت به خانه مي‌آيم. چند شب پيش وقتي كنار خيابان منتظر ماشين بودم يك پژو جلوي پايم توقف كرد و مردي با لباس نظامي و بي‌سيم به دست از من خواست پيش او بروم. وي خود و 2 همراهش را مامور بسيج معرفي كرده و گفت شما به جرم بدحجابي بازداشت هستيد و بايد با ما بياييد.

آنها فقط به من اجازه دادند با خانواده‌ام تماس بگيرم و بگويم به فلان پايگاه بسيج مي‌روم و از آنها بخواهم به آنجا بيايند.آنها سپس مرا به خانه‌اي در جنوب تهران برده و به زور مورد اذيت و آزار قرار دادند. من سه روز در حبس آنها بودم و در نهايت يكي از آنها دلش به رحم آمده و به من اجازه داد از آن مهلكه فرار كنم.بازپرس پرونده كه دو روز قبل شكايتي را از يك مرد و زن ميانسال مبني بر ربوده شدن دخترشان دريافت كرده بود به زودي متوجه شد زن و مرد شاكي پدر و مادر همين دختر هستند.

اين زن و مرد دو روز پيش با طرح شكايتي گفته بودند: ديشب دخترمان كه حسابدار يكي از رستوران‌هاي شمال تهران است به ما زنگ زده و با صدايي لرزان گفت توسط 3 مامور به اتهام بدحجابي دستگير شده است و به يكي از پايگاههاي بسيج انتقال داده شده است.

بازپرس پرونده پس از پيگيري شكايت اين زن و شوهر متوجه شد كه اصلا چنين پايگاهي با اين مشخصات وجود خارجي ندارد و افراد موردنظر مامور نمايي بيش نبودند. وي حدس زده بود كه بايد پاي يك آدم ربايي در ميان باشد. با تجميع اين دو شكايت دستور بازداشت متهمين صادر و با شناسايي ماشين متهمين كه پلاك آن توسط فرشته به خاطر سپرده شده بود هر 3 آنها دستگير شدند.

از متهمين در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران توسط قاضي ساعي بازجويي شده و آنها اعتراف كردند كه به دختر موردنظر تجاوز كرده‌اند. چند روز بعد متهمين اين بار راهي شعبه 77 دادگاه كيفري شده ولي متهمين اين بار مدعي شدند تعرضي در كار نبوده و با فرشته به ميل خودش رابطه برقرار كرده‌اند.اما قضات شعبه با توجه به اعترافات قبلي آنها حكم اعدام هر 3 نفر آنها را صادر كردند.پرونده با اين حكم و همراه با اعتراض وكلاي متهمين به ديوان عالي كشور فرستاده شد اما در حالي كه ديوان مشغول بررسي پرونده بود فرشته به دادگاه آمده شكايت خود را پس گرفت.

با اين اعلام رضايت شاكي ديوان حكم صادره را نقض و اعلام كرد بايد تحقيقات بيشتري درباره درستي اتهام وارده انجام شود.امروز بار ديگر قرار شد هر 3 متهم به دادگاه آورده شده و از آنها مجددا درباره اتهاماتشان بازجويي شود اما ماموران متوجه شدند يكي از متهمين در زندان خودكشي كرده است.

اين متهم كه راننده ماشين و متهم رديف اول بود طبق اظهارات دو متهم ديگر پس از ابلاغ حكم اعدام از ترس مجازات خود را هنگامي كه در سلولش تنها بوده حلق آويز كرده است.

قضات هر چند قصد داشتند همين دو متهم را مورد بازجويي مجدد قرار دهند اما به علت عدم حضور شاكي اين كار را بي‌فايده ديده و تصميم به برگزاري مجدد جلسه دادگاه با حضور شاكي و متهمين گرفته شد تا بار ديگر موضوع مورد بررسي قرار گيرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟