نجات مادر و فرزند از ميان آتش

رخداد آتش‌سوزي در طبقه چهارم ساختمان مسكوني باعث گرفتار شدن چند نفر از ساكنان ساختمان از جمله مادري جوان و فرزند خردسالش شد كه همه آنها با تلاش آتش‌نشانان از خطر نجات يافتند.
کد خبر: ۱۹۶۱۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 11 October 2011
|
4052 بازدید
شرق: آتش‌نشانان مادر و فرزند يك ساله‌اش كه در ميان دود ناشي از آتش‌سوزي گرفتار شده بودند را نجات دادند.

 به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني تهران رخداد آتش‌سوزي در طبقه چهارم ساختمان مسكوني باعث گرفتار شدن چند نفر از ساكنان ساختمان از جمله مادري جوان و فرزند خردسالش شد كه همه آنها با تلاش آتش‌نشانان از خطر نجات يافتند.

وقوع اين حادثه بعدازظهر يكشنبه به سامانه 125 اطلاع‌رساني شد و در پي آن بلافاصله آتش‌نشانان راهي محل حادثه در خيابان هاشمي، خيابان احمدي شدند.

به گفته عباس شقاقي فرمانده آتش‌نشانان، در جريان اين حادثه اتاق خواب واحد مسكوني در طبقه چهارم ساختمان كاملا شعله‌ور و دو نفر از ساكنان آن دچار دودگرفتگي شده بودند.

شقاقي توضيح داد: يك گروه از آتش‌نشانان با به كارگيري تجهيزات ايمني و خاموش‌كننده، شعله‌هاي آتش را قبل از آنكه گسترش يابد، مهار و كاملا خاموش كردند گروه ديگري هم خود را به طبقات بالاي ساختمان رساندند و افراد گرفتار در دود را به سلامت به پايين ساختمان و هواي آزاد منتقل كردند و در اختيار امدادگران اورژانس قرار دادند.

شقاقي علت حادثه را افتادن شي مشتعل روي مواد قابل اشتعال اعلام كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟