معماي جنايت در دست هاي سوخته

روز حادثه نيز «رضا» با شوهرم تماس گرفت و گفت سفارش‌ها را آماده كرده است. شوهرم نيز با 4 ميليون تومان پول نقد به ديدن او رفت. ساعتي بعد هم تلفني تماس گرفت و گفت همراه رضا براي زيارت به قم مي‌رود و بلافاصله نيز تلفنش به‌طور عجيبي قطع شد.
کد خبر: ۲۰۰۶۴۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶ 30 October 2011
|
5260 بازدید
ایران: همزمان با دستگيري مظنون شماره يك پرونده قتل مرد مغازه‌دار كه در خودرواش به آتش كشيده شده بود، تحقيقات جنايي وارد مرحله تازه‌اي شد.

شامگاه پنجشنبه - 5 مهر امسال - مأموران كلانتري 131 شهرستان ري و آتش‌نشانان، به دنبال تماس‌هاي مردمي از آتش‌سوزي خودروي پرايد در محله اي خلوت حوالي خيابان فدائيان اسلام باخبر شدند.

پس از اطفاي حريق نيز آتش‌نشانان با جسد سوخته يك مرد در صندلي عقب روبه‌رو شدند. سپس با حضور قاضي «دانشور» - بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي شهرستان ري - و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم پليس آگاهي تهران، تجسس‌هاي ويژه جنايي در اين‌باره آغاز شد. كارآگاهان در ادامه دريافتند خودرو متعلق به مرد 40 ساله‌اي به نام غفار - مقتول - بوده است.

از سوي ديگر كارآگاهان در تحقيق از نگهبانان كارخانه‌اي در نزديكي محل قتل دريافتند زمان حادثه پسر جواني كه پيراهن كرم به تن داشته، از خودرو پياده شده و فرار كرده است. بدين‌ترتيب با به‌دست آمدن اين اطلاعات جسد با دستور قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.

كارآگاهان در گام بعدي به تحقيق از همسر مقتول پرداختند. او نيز گفت: «شوهرم يك فروشگاه تزئينات لوازم داخل خودرو در رباط‌كريم داشت و هميشه اجناس مورد نيازش را از توليدي پسر جواني به نام «رضا» در خيابان فدائيان اسلام تهيه مي‌كرد. روز حادثه نيز «رضا» با شوهرم تماس گرفت و گفت سفارش‌ها را آماده كرده است. شوهرم نيز با 4 ميليون تومان پول نقد به ديدن او رفت. ساعتي بعد هم تلفني تماس گرفت و گفت همراه رضا براي زيارت به قم مي‌رود و بلافاصله نيز تلفنش به‌طور عجيبي قطع شد. حدود پنج دقيقه بعد هم رضا چندين‌بار با پسرم تماس گرفت و گفت: «پدرت با من نيست.»

حالا هم به خاطر تلفن‌هاي مشكوكش به او مظنون هستيم.

كارآگاهان بلافاصله رضا را با دستور قضايي دستگير كردند، اما وي منكر هرگونه جرمي شد، اما پس از مشاهده آثار سوختگي در دست‌هايش بازپرس پرونده با احتمال اين‌كه وي مرتكب جنايت شده باشد، دستور بازداشت متهم را صادر كرد. تحقيقات جنايي همچنان در اين‌باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟