تاكسي‌ها حق افزايش كرايه را ندارند

کد خبر: ۲۵۸۷۱۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳ 17 July 2012
|
3160 بازدید
نايب رييس مجمع نمايندگان تهران با بيان اينكه شوراي شهر مصوبه‌اي در مورد افزايش قيمت كرايه تاكسي‌ها نداشته است، گفت: افزايش قيمت تنها براي اتوبوس و مترو است لذا در صورت افزايش قيمت غير از اين مصوبه، شوراي شهر بايد پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد و جلوي آن را بگيرد.
 
اسماعيل كوثري در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه مصوبه شوراي شهر در مورد افزايش نرخ بليط اتوبوس و مترو بين هشت تا 15 درصد بوده است، گفت: اين افزايش قيمت بر اساس محاسبات دقيق انجام شده است و تصميم بجا و درستي است.
 
وي ادامه داد: از آنجا كه در اوايل سال قيمت كرايه تاكسي‌ها افزايش پيدا كرده است اگر همزمان با افزايش نرخ بليط اتوبوس و مترو، شاهد زياد شدن قيمت كرايه تاكسي‌ها باشيم اقدام قابل قبولي نيست و شوراي شهر بايد آن را پيگيري كرده و جلوي آن را بگيرد.
 
نماينده مردم تهران همچنين تاكيد كرد كه موضوع افزايش نرخ كرايه تاكسي‌ها در جلسه آتي مجمع نمايندگان تهران مورد رسيدگي قرا مي‌گيرد.
 
كوثري خاطر نشان كرد: ما از افزايش قيمت بليط اتوبوس و مترو به ميزان هشت تا 15 درصد مطلع بوديم و مطمئنيم كه اين افزايش قيمت بر اساس محاسبات صورت گرفته از سوي شوراي شهر و در جهت منافع مردم انجام شده است چرا كه قطعا تمام جوانب اين كار انديشيده شده است تا تصميمات خودسرانه براي افزايش قيمت انجام نگيرد.
 
وي ادامه داد: اگر تصميمات خودسرانه‌اي را در جهت افزايش قيمت شاهد باشيم نوعي بدبيني در بين مردم ايجاد مي‌شود مبني بر اينكه مسئولان نمي‌توانند كنترلي بر افزايش قيمت‌ها داشته باشند.
 
نايب رييس مجمع نمايندگان تهران با تاكيد بر اينكه رانندگان اتومبيل‌هاي شخصي و تاكسي‌ها حق افزايش قيمت نرخ را ندارند، گفت: افزايش نرخ قيمت تاكسي و يا ماشين‌هاي شخصي اقدام غيرقانوني و خودسرانه است و بايد توسط شوراي شهر پيگيري شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟