وعده‌های مدیر عامل مترو تهران

شركت مترو مطابق برنامه بايد پروژه‌هاي خطوط3، 6 و 7 و تهران- پرند و تهران- ورامين را پيش ببرد و براي تحقق اين مهم نبايد حتي يك روز هم تعطيل شود
کد خبر: ۳۸۷۶۵۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۰ 19 March 2014
|
10987 بازدید
مديرعامل شركت مترو از تعهد اين شركت براي ساخت و تحويل ۳۰ كيلومتر خط مترو براي سال ۹۳ به شرط تامين اعتبارات خبر داد. هابيل درويش گفت: «بدون هيچ ترديدي اتمام پروژه بزرگ شهري سال(بخش جنوبي خط 3 مترو) جز با عنايت الهي، همت جهادي و ايثار ميسر و ممكن نمي‌شد.»

به نوشته تهران امروز، او افزود: «در 3 سال مسئوليتم در شركت مترو تهران كه با شرايط خاص ناشي از فشارهاي اقتصادي دشمنان نظام به كشور قرين بود به اتكاي فرهنگ جهادي و ايثار اجازه ندادم كار و تلاش در اين شركت متوقف شود كه يكي از مصاديق بارز آن بخش مياني و جنوبي خط 3 مترو به عنوان پيچيده‌ترين و سخت‌ترين پروژه مترو تهران است كه در آينده نزديك به عنوان يك وظيفه از خدمتگزاران مردم در مترو تقديم شهروندان عزيز خواهد شد.»

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه(مترو) تاكيد كرد: «همكارانم در شركت مترو در اين سال‌هاي سخت به معناي واقعي كلمه«مي‌شود» و «مي‌توانيم» را با كار و تلاش شبانه‌روزي معناي ديگر بخشيدند و بار ديگر ثابت شد كه با ايمان و اخلاص مي‌شود تهديدها را به فرصت شكوفايي، آباداني و استقلال اقتصادي كشور تبديل كرد؛ ضمن اينكه بايد از پيمانكاران فعال در توسعه مترو به خاطر همسويي با فرهنگ حاكم در اين سيستم(مديريت ميداني و جهادي) تشكر كنيم.»درويش در ادامه ضمن تشكر از حمايت‌هاي جدي شوراي اسلامي شهر تهران، شهرداري تهران و دولت براي توسعه مترو در سال 93 و سال‌هاي بعد خطاب به همكاران و مديران اين شركت گفت: «اين يك فرصت بزرگي براي ماست كه با همه توان براي توسعه مترو وارد عمل شويم و در 3 سال آينده و در صورت تامين اعتبارات موردنياز برنامه‌هاي انجام نشده ناشي از عدم اختصاص بودجه در سال‌هاي اخير را جبران و فاصله خود را با برنامه جامع به كمترين ميزان كاهش دهيم.بر اين باوريم كه با فضاي موجود و همكاري همه بخش‌ها، سال 93 «سال مترو» خواهد بود.»او يادآور شد: «تعهد داريم در سال 93 طبق برنامه و برآورد بودجه ارائه شده، 30 كيلومتر ديگر شامل نيمه شمالي و پاياني خط 3 و بخش‌هايي از خط 6 و 7 را تكميل و براي بهره‌برداري تحويل دهيم و اعلام مي‌كنيم كه در صورت اختصاص اعتبار و بودجه كافي حتي توان اين را داريم كه بيشتر از اين ميزان در سال به شبكه مترو كشور بيفزاييم.»

درويش با اعلام اينكه در ايام تعطيلات، كارگاه‌هاي مترو تعطيل نيست،‌گفت: «شركت مترو مطابق برنامه بايد پروژه‌هاي خطوط3، 6 و 7 و تهران- پرند و تهران- ورامين را پيش ببرد و براي تحقق اين مهم نبايد حتي يك روز هم تعطيل شود.» مديرعامل شركت مترو تاكيد كرد: «نيمه جنوبي خط 3 مترو تهران به خاطر عبور از مسيرهاي فرسوده شهري به اذعان برخي كارشناسان امر امكان پيشرفت و تحقق نداشت اما با اتمام و آماده‌سازي آن براي بهره‌برداري آن هم در كمترين زمان ممكن در تاريخ ساخت مترو در كشور ثابت كرديم كه براي هر كار عمراني و تجهيزاتي سخت‌تر از اين پروژه نيز آمادگي داريم به شرطي كه اعتبارات موردنياز تامين و حمايت‌هاي لازم انجام شود.»او در بخش ديگري از سخنان خود در جمع مديران اين شركت و در تشريح برنامه‌هاي سال 1393 و سه سال آينده توسعه مترو تهران و حومه، برنامه محوري، روحيه مشاركت و همكاري، به‌كارگيري بهينه امكانات و منابع‌انساني را از مقدمات و ملزومات پيشرفت كار برشمرد و گفت: «نقشه راه ما در مترو مديريت جهادي براي رسيدن به اهداف مدنظر مقام معظم رهبري در سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است.»

درويش خطاب به مديران شركت مترو يادآور شد: «تاكيد اخير رهبر معظم انقلاب براي رعايت چارچوب‌ها و مولفه‌هاي اقتصاد مقاومتي به اين معنا نيست كه ايشان قبلا در اين باره رهنمودي نداشته‌اند؛ معظم له همواره به طرق گوناگون از ساليان گذشته اين را از مسئولان مي‌خواستند و ما از 3‌سال پيش تاكنون به قضاوت آمار و مستندات مي‌توانيم ادعا كنيم در اجرايي كردن اصلاح الگوي مصرف به عنوان يكي از مولفه‌هاي مهم اقتصاد مقاومتي، كم نظير عمل كرده‌ايم و تلاش مي‌كنيم در آينده در اجراي هر چه شايسته‌تر مولفه‌هاي ديگر اين مهم از ديگر بخش‌ها جلوتر باشيم.»
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟