توصیه فائزه هاشمي درباره انتخابات مجلس

وحدت مهم‌ترين مؤلفه‌اي است که اصلاح‌طلبان براي ادامه فعاليتشان بايد آن را سرلوحه کارشان قرار دهند.
کد خبر: ۴۰۳۶۲۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 28 May 2014
|
8656 بازدید
عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: بايد در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي با وحدت حرکت کنيم.

به گزارش فارس از ياسوج، فائزه هاشمي عصر سه‌شنبه در جمع عده‌اي از اصلاح‌طلبان کهگيلويه و بويراحمد، اظهار داشت: بايد محدوديت‌هاي دولت آقاي روحاني را درک کرده و با حضور پررنگ خودتان حرکت مردم در 24 خرداد را ادامه دهيد.

وي ادامه داد: زنان شايسته و توانمند بايد براي منصب‌هاي مختلف بيشتر معرفي شده و همپاي مردان در توسعه و آبادني کشور نقش ايفا کنند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران به موضوع يارانه‌ها اشاره کرد و گفت: آقاي روحاني در مسئله يارانه‌ها اشتباه کرد؛ اگر بخواهد به اين شکل ادامه پيدا کند هيچ‌وقت مسئله اقتصاد درست نمي‌شود.

هاشمي عنوان کرد: پول دادن به مردم راه‌حل خوبي براي درست کردن اقتصاد نيست، رئيس جمهور بايد يارانه را قطع کند و فقط به قشر مستضعف و کم‌درآمد و محروم بدهد و به جاي آن بخش توليد، درمان و ساير بخش‌ها را تقويت کند.

وي تأکيد کرد: وحدت مهم‌ترين مؤلفه‌اي است که اصلاح‌طلبان براي ادامه فعاليتشان بايد آن را سرلوحه کارشان قرار دهند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران در ادامه به انتخابات 92 رياست جمهوري اشاره‌ کرد و بيان داشت: اصولگرايان به خاطر تکثر و تفرقه کانديداها شکست خوردند، اما بايد در انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي با وحدت حرکت کنيم.

هاشمي، موانعي را سر راه دولت تدبير و اميد دانست و گفت: مجلس براي دولت مانع ايجاد مي‌کند و تعداد تذکرات، آمد و رفت‌هاي دولتمردان اين موضوع را نشان مي‌دهد.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران، عملکرد دولت تدبير و اميد را در موضوعات مختلف از جمله اقتصاد، سياست خارجي و بهبود با روابط کشورها را خوب ارزيابي کرد و افزود: دولت در بحث انرژي هسته‌اي خوب عمل کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟