بازدید 2040

شکست مقابل حماس یعنی پایان بازدارندگی مقابل ایران و حزب‌الله

کد خبر: ۴۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 31 July 2014
تحلیلگر روزنامه «معاریو» ضمن انتقاد از عملکرد مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی در معرکه کنونی افزود: باید به پیروزی حماس اعتراف کرد.
خبرگزاری فارس: تحلیلگر «معاریو»: شکست مقابل حماس یعنی پایان بازدارندگی مقابل ایران و حزب‌الله

به گزارش  فارس به نقل از پایگاه خبری روزنامه «معاریو» ، «بن کاسپیت» تحلیلگر این روزنامه در مقاله‌ای نوشت: باید اعتراف کرد که حماس در جنگ کنونی پیروز شده و این حقیقتی است که علیرغم عملیات گسترده ارتیش اسرائیل برای تخریب تونلها، باید به آن اعتراف کرد.

«بن کاسپیت» سپس به مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی حمله برد و گفت: اگر اسرائیل رهبری قوی و دوراندیش واقعی داشت که از پشتیبانی بین‌المللی برخوردار بود، وضعیت کنونی می‌توانست تفاوت کند، اما رهبری فعلی از این مزیت برخوردار نیست.

وی در ادامه افزود که اگر رژیم صهیونیستی نتواند به حماس پاسخ دهد این به معنای پایان قدرت پاسخگویی آن در مقابل ایران و حزب‌الله نیز هست و به این ترتیب این رژیم گنج استراتژیک خود یعنی ادعای توانمندی ارتش برای مقابله با هر هجومی که نظامیان و شهروندان سرزمینهای اشغالی را تهدید کند از دست خواهد داد.

بن کاسپیت به عملیات روز سه‌شنبه حماس در «ناحول عوز» که باعث کشته شدن 10 نظامی رژیم صهیونیستی شد اشاره کرد و گفت: دیگر نباید خودمان را گول بزنیم بلکه باید به دنبال نقاط ضعف و قدرت حماس باشیم تا بتوانیم ضرباتی محکم به آن بزنیم و اگر ما این قدرت را نداریم پس آن موضوعی که به دنبال آن هستیم متعلق به ما نیست زیرا رویارویی آینده سختتر و دردآورتر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی