اعدام قاتل‌کودک 8 ساله قزوینی در ملأعام

کد خبر: ۴۲۸۲۵۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 23 August 2014
|
6707 بازدید
صبح روز پنجشنبه قاتل کودک هشت ساله قزوینی با حکم دادگاه در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش فرهیختگان، قاتل 50 ساله‌ای به نام «ع- ن» اهل و ساکن قزوین، کارمند بازنشسته بانک با یک فقره سابقه کیفری دانش‌آموز هشت ساله‌ای را هفدهم اردیبهشت در خیابان سعدی قزوین به قتل رسانده بود.

در پی اعلام مسئولان دبستانی واقع در خیابان سعدی، مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح مقارن ساعت 13، هفدهم اردیبهشت، بلافاصله اکیپی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت به آدرس فوق اعزام شدند. در پی این حادثه مشخص شد مضروب دانش‌آموزی هشت ساله بوده است که بعداز اتمام کلاس‌های درس توسط ضارب مورد ضرب و جرح واقع شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

بنابراین پرونده مقدماتی در کلانتری 11 مدرس تشکیل شد و از طرفی ضارب خود را به ماموران کلانتری معرفی کرد.

با توجه به گزارش‌های اولیه ماموران، قاتل به حالت آشفته خود را به ماموران انتظامی معرفی کرد و اظهار داشت با تهیه یک قبضه چاقو به دبستان محل تحصیل فرزندخوانده‌اش مراجعه کرده و وی را با ضرب چاقو به قتل رسانده است.

نظر به شکایت تنها ولی‌دم (مادر) مقتول که تقاضای قصاص و تسریع در رسیدگی را مطرح کرده بود به استناد بند «الف» ماده 290 و 381 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و بند «ک» ماده 3 قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب 1381 تعیین مجازات نامبرده تقاضا شد.

با توجه به عمق این حادثه دادسرای عمومی و انقلاب قزوین پس از یک هفته با صدور کیفرخواستی تقاضای اشد مجازات (قصاص متهم در ملأعام) را برای این فرد جنایتکار کرد و صبح پنجشنبه این قاتل به دار مجازات آویخته شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟