بازدید 2616

روبن: فان‌خال یونایتد را به اروپا بازمی‌گرداند

کد خبر: ۴۳۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 19 September 2014
مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ معتقد است که سرمربی منچستریونایتد این تیم را به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازخواهد گرداند.

به گزارش فارس، به گفته آرین روبن لوئیس فان‌خال می‌‌تواند منچستریونایتد را به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند. فان خال شروع بدی در اولدترافورد داشت و نتوانست در هیچ یک از سه مسابقه اول تیمش در لیگ برتر به پیروزی برسد.

یونایتد در اولین مسابقه فصل در لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مقابل سوانسی سیتی شکست خورد و دو تساوی مقابل ساندرلند و بارنلی به دست آورد.

تیم منچستر پس از پرداخت 150 میلیون پوند برای خرید بازیکنانی مثل آنخل دی‌ماریا، رادامل فالکائو، مارکوس روخو و دیلی بلایند، توانست با پیروزی هفته گذشته مقابل کوئینزپارک رنجرز، نوار پیروزی‌هایش را آغاز کند.

آرین روبن در این باره اظهار داشت: اخیرا با فان‌خال صحبت نکرده‌ام اما پس از پیروزی مقابل کوئینزپارک رنجرز برای وی خیلی خوشحال شدم. امیدوارم که او اکنون بتواند نشان دهد که کارش را عالی انجام می‌دهد اما به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: من می‌دانم چه وضعیتی برقرار است. اگر پیروز نشوید، فشار بر شما وارد می‌شود اما کادر مدیریت یونایتد می‌داند که چه مربی‌ای‌ را در اختیار دارد و من بسیار مطمئنم که او در این تیم موفق خواهد بود.

مهاجم بایرن‌مونیخ خاطرنشان کرد: او یونایتد را به لیگ قهرمانان فصل آینده باز خواهد گرداند. منچستر باشگاه بسیار بزرگی است و به لایگ قهرمانان تعلق دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی