بازدید 1738

بعد از پایان لیگ جراحی می‌کنم و به وزن ۷۷ کیلوگرم می‌روم

وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان گفت: بعد از پایان رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری عمل جراحی انجام خواهم داد و سپس به وزن ۷۷ کیلوگرم می‌روم.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ 22 November 2014
 وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان گفت: بعد از پایان رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری عمل جراحی انجام خواهم داد و سپس به وزن ۷۷ کیلوگرم می‌روم.

جابر بهروزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص وزنه زدن در دسته B مسابقات جهانی اظهار داشت: تاکنون تجربه حضور در این دسته را نداشتم و همیشه در گروه اصلی بودم، البته از عملکردم راضی نیستم ولی وقتی فقط یک هفته در تمرینات حضور داشته باشید، وضعیت بهتر از این نمی‌شود.

وی در خصوص مشکل قلبی‌اش و اینکه چه زمانی عمل جراحی انجام خواهد داد، عنوان کرد: پس از پایان لیگ و حضور در چند مسابقه پیش‌رو جراحی قلب خواهم کرد و پس از کمی استراحت به میادین بازخواهم گشت با این حال من باید با توجه به وزنی که دارم سعی کنم تا یک وزن بالاتر آمده و در 77 کیلوگرم حاضر شوم.

وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان در ارتباط با سطح مسابقات جهانی امسال خاطرنشان کرد: به اعتقاد من سطح مسابقات جهانی لهستان در سال 2013 بسیار بالاتر از مسابقات آلماتی در قزاقستان بود. امسال مسابقات 69 کیلوگرم در سطح پایین‌تری برگزار شد.

بهروزی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت حضور در اردوها می‌توانستی به مدال جهانی دست پیدا کنی یا نه، گفت: از بازی‌های آسیایی اینچئون که بازگشتم قصد نداشتم به اردو بروم ولی در نهایت مجبور شدم راهی اردو شوم و حتی گفتند چون ارنج تیم کامل نیست به تیم کمک کن و من نیز به خاطر تیم ملی راهی آلماتی شدم و تمام تلاشم را انجام دادم تا مفید باشم.

وی افزود: در این فرصت کوتاه نمی‌شد کاری کرد. رضائیان نیز دقیقه 90 به تیم اضافه شد و تنها هدف ما کسب سهمیه المپیک بود که خدا را شکر موفق شدیم هر 6 سهمیه را به دست بیاوریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل