بازدید 2371
بازی با ذوب آهن از دربی مهم تر است

فخرالدینی:آمار دوندگی ام در دربی اروپایی است!

کد خبر: ۴۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ 26 November 2014
به گزارش خانواده بزرگ ورزش: میلاد فخرالدینی مدافع راست استقلال که نخستین دربی اش را در تجربه کرد پس از شکست آبی پوشان در این بازی مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. درگیری او با امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس منجر به وقفه چند دقیقه ای بازی شد و پس از شروع مجدد بازی پرسپولیس توسط عالیشاه به گل دوم رسید تا برخی تازه واردان استقلال از جمله فخرالدینی را عامل باخت بدانند.

فخرالدینی در گفت و گوی اختصاصی با سایت خانواده بزرگ ورزش درباره شکست استقلال در دربی می گوید:« بازی تا دقیقه 70 دست ما بود و پرسپولیس سعی می کرد طوری بازی کند که گل بیشتری نخورد اما با ورود طارمی همه چیز به سود پرسپولیس تغییر کرد. در واقع پرسپولیسی ها باید ممنون طارمی باشند چون او برگ برنده شان بود.»

مدافع استقلال درباره درگیری اش با امید عالیشاه کمی قبل از گلزنی او می گوید:« عالیشاه در صحنه ای که باهم برخورد داشتیم طوری سمت می آمد که فکر کردم قصد زدن دارد و برای همین با دستم سعی کردم ضربه اش را کنترل کنم. من اهل دعوا و درگیری نیستم و او شروع کننده بود.»

برخی از پیشکسوتان و هواداران استقلال معتقدند یکی از دلایل باخت تیم شان در دربی کم تجربگی و استرس بازیکنان جوان از جمله فخرالدینی بوده است اما او این موضوع را قبول ندارد و می گوید:« من که بازیکن کم تجربه ای نیستم و چند سال است در لیگ بازی می کنم و در بازیهای حساس زیادی هم حضور داشته ام. من اصلا برای بازی استرس نداشتم. اگر استرس داشتم چطور پرسپولیس نتوانست از جناح راست استقلال نفوذ کند؟ من 10 کیلومتر در دربی دویدم که یک آمار قابل قبول و در سطح اروپاست! این درست نیست که تقصیر باخت را به گردن یک عده بیندازند چون در شکست و پیروزی تیم همه سهیم هستند.» 

فخرالدینی در ادامه صحبت هایش به بازی فردای تیمش با ذوب آهن اشاره کرده و می گوید:« ما باید دربی را فراموش کنیم و به فکر جبران و شکست ذوب آهن باشیم. به نظرم بازی با ذوب آهن از دربی هم برای ما مهم تر است چرا که یک گام دیگر به کسب اولین جام مان نزدیک تر می شویم.» 

مدافع استقلال درباره پیشنهاد یک تیم ژاپنی به او که در برخی سایت ها عنوان شده هم می گوید:« پیشنهاد که دارم اما پس از بازی با ذوب آهن درباره اش صحبت خواهم کرد و نمی خواهم تمرکزم بهم بخورد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی