بازدید 2019

نویسنده مصری:تجاوز عربستان به یمن شبیه تجاوز صهیونیست ها به غزه است

- 'الشحات شتا' نویسنده مصری با انتقاد شدید از ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان نوشت: تجاوز نظامی به یمن نتیجه ای جز کشتار 2600 یمنی و ویران کردن زیرساخت های این کشور نداشت.
کد خبر: ۴۹۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 24 April 2015
 'الشحات شتا' نویسنده مصری با انتقاد شدید از ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان نوشت: تجاوز نظامی به یمن نتیجه ای جز کشتار 2600 یمنی و ویران کردن زیرساخت های این کشور نداشت.

شتا در مقاله ای که در پایگاه خبری «اسرار عربیه» منتشر شده است، افزود: 10 کشور دست نشانده آمریکا برای اینکه یمن را تحت الحمایه خود قرار دهند، دست به تجاوز نظامی به یمن زدند اما این تجاوز به هیچ یک از اهداف خود نرسید و موجب ویرانی بیمارستان ها و مساجد زیادی شد.

وی در ادامه مقاله خود نوشت: در عین حال ارتش یمن و کمیته های انقلابی همچنان و بر خلاف خواسته دشمنان، به پیشروی های خود ادامه دادند و تعداد بیشتری از شهرها و مناطق یمن را از چنگال مزدوران آمریکا و عربستان یعنی داعشی ها، سازمان القاعده و طرفداران عبدربه منصور هادی، آزاد کردند.

هواپیماهای جنگی متجاوز، بیش از دوهزار و 400 بار مناطقی را در یمن هدف قرار دادند تا غیر نظامیان را به قتل رسانند و یمنی ها را مجبور به تسلیم کنند اما این حملات یمنی ها را متحدتر کرد و باعث شد همه یکپارچه به مقابله با متجاوزان بپردازند. این حملات باعث مقاومت و پایداری بیشتر مردم یمن شد.

سعودی ها در ابتدا تصور می کردند ارتش های کشورهای مختلف به کمک آنها می آیند و در آغاز این تجاوز اعلام کردند ترکیه و پاکستان در آن شرکت خواهند کرد، اما ترکیه از این کار خودداری کرد و مجلس پاکستان نیز خواستار بی طرفی ارتش این کشور در حوادث یمن شد و تاکید کرد ارتش پاکستان ارتشی مزدور و بازیچه آل سعود نیست.

ئذ ابتدای تجاوز نظامی به یمن، سفیر عربستان در آمریکا اعلام کرد هدف از این جنگ بازگرداندن عبدربه منصور هادی به یمن و ادامه کار وی است اما 27 روز از این تجاوز گذشته است و مردم اجازه ندادند این فرد دست نشانده آمریکا و عربستان به صنعا بازگردد.

نکته قابل توجه در این میان این بود که آمریکایی ها، عربستانی ها و صهیونیست ها در یک جبهه واحد و در کنار هم با یمنی ها می جنگیدند و این جنایت و تجاوز آنها بسیار شبیه به تجاوز نظامی اسراییل به جنوب لبنان و غزه بود. 

موشک های آمریکایی که سال 2006 مردم لبنان را به قتل می رساند و در سال 2008 و 2012 و 2014 مردم غزه را، اکنون و در سال 2015 کودکان یمنی را تکه تکه می کند و این نشان می دهد همه این کشورها مزدور و دست نشانده آمریکا هستند. 

ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی