بازدید 22170
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

مسجدی به رنگ آجری و قدمت مغولی

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 31 July 2015
مسجدی به رنگ آجری و قدمت مغولی!این کارها به پدرومادر مربوط نیست!تست رایگان اعصاب هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

** مسجد پادشاهی لاهور، مسجدی به رنگ آجری و قدمت مغولی

مسجد پادشاهی لاهور، مسجدی به رنگ آجری و قدمت مغولی

معماری و طراحی مسجد پادشاهی دارای توازن و هماهنگی نزدیک با مسجد جاما در دهلی هند است که در سال 1648 توسط پدر اورانگزب و شخصی قبل از آن، امپراتور _ شاه جهان _ ساخته شده است.


بیشتر بخوانید و ببنیید



* * این کارها به پدرومادر مربوط نیست!



اگر بچه‌ای تکلیف نمی‌نویسد، گیر ندهید، خودش می‌داند و معلمش. اگر بچه‌ای از خوابِ نازِ صبح بیدار نمی‌شود، خودش می‌داند و ناظمش. اگر درس نخواند، خودش می‌داند و کارنامه‌اش. به پدر و مادرش مربوط نیست.

بیشتر بخوانید و بدانید


* * بهترین پاسور آسیا از نگاه دوستانش





این بازیكن 29 ساله ارومیه‌ای كه به‌واسطه توانمندی‌هایش در میان والیبالی‌ها به پنجه طلا معروف است و چندی پیش امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به او لقب مریخی داد، نظر خیلی‌ها را به خود جلب كرده است؛ از همین رو می‌خواهیم نظر كسانی را كه به او نزدیك هستند و از دوستانش به شمار می‌روند یا رقیب او هستند و در مقابلش می‌ایستند به چاپ برسانیم.

بیشتر بخوانید


* * تست رایگان اعصاب




تصور کنید کارفرمایتان از شما می خواهد به دفتر او بروید و هنگامی که شما را در دفترش می بیند، با لحن تندی با شما برخورد می کند. شما در این حالت، کدامیک از کارهای زیر را انجام می دهید؟

بیشتر بخوانید



* * چگونه با کمترین امکانات «قاب چوبی» بسازیم؟



همه ما از دیدن دست سازهای تزئینی خود، در گوشه گوشه خانه لذت می بریم. این که بتوانیم خودمان دست به کار شویم و به کمک عناصر طبیعی وسیله ای تزئینی را برای زیبا تر کردن خانه مان بسازیم می تواند هم اوقات فراغتمان را پر کند و هم اینکه وسیله ای مفید را دکوراسیون منزل بسازیم. در این مطلب می خواهیم نمونه ای از تزئین قاب با شاخه های خشک درختان را به شما آموزش بدهیم که حتما ساختنش برای کودکان شما هم سرگرم کننده خواهد بود. با چیدانه همراه باشید.

بیشتر ببینید


* * مترو نوشت: صندلی پر التهاب!



درست در این لحظه ردیف صندلی شش نفره محکوم به طراحی فضایی برای نشیمنگاههایی است که در ابعاد مختلف رخ ظاهر می شوند و بالغ بر هشت و گاهی ده نفر انسان لهیده را بروی خود جا می دهند. با این تفاوت که برخی نفرات فقط به لبه صندلی بسنده می کنند و نشیمنگاه را با مشقت تمام به لبه تکه میدهند، بی انکه به این بیاندیشند نفرات نشسته معذب هستند. جسته گریخته در هر ایستگاه جابه جایی های نشیمنگاهی رخ میدهد .

بیشتر بخوانید


* * تست هوش: گزینه صحیح کدام است؟

تست هوش تصویری

بیشتر بخوانید


* * کیک صبحانه تابه ای

کیک صبحانه تابه ای

شیوه تهیه: بیشتر بخوانید

* * چه سبک عینکی را انتخاب کنیم؟



شاید با خود بگویید هر سال عینک خود را با توجه به مد و سبک آن سال انتخاب می کنیم اما فراموش نکنیم که هر سبک و هر فریمی مناسب هر چهره ای نیست و عینک ها در طرح ها و قالب های متفاوت داستانهای متفاوتی هم برای گفتن به طرف مقابل شما دارند.

بیشتر بخوانید


* * از همسرتان عذرخواهی کنید تا سکته نکند!



وقتی اشتباهی بین زوجین صورت می گیرد، معمولا زنان زودتر از مردان عذر خواهی می کنند. شاید گفتن جمله « من را ببخش» یا « معذرت می خواهم» از جملاتی است که مردان کمتر از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری