حمله کاپیتان نفت به مدیران باشگاه؛ با بی‌پولی ما هم سکته می‌کنیم!

کد خبر: ۵۷۱۷۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 01 March 2016
|
3497 بازدید
کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران مسئولان این باشگاه را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش تابناک ورزشی، مشکلات مالی باشگاه نفت تهران صدای همه بازیکنان این تیم را درآورده است تا جایی که حتی درگذشت ناگهانی بدنساز این تیم هم باعث نشده تا آنها در خصوص مشکلات مالی سکوت کنند.
عزتی می‌گوید: متاسفانه مشکلات مالی تیم ما آنقدر زیاد است که نه تنها اکبر آقا بلکه همه بازیکنان سکته کردند. ما مشکلات زیادی داریم. به طوری که برخی بازیکنان از فکر و خیال شب‌ها خوابشان نمی‌برد. برخی از بازیکنان حتی پول غذا خوردن هم ندارند. آنوقت برای کسی مهم نیست و انتظار دارند بازی زیبایی انجام دهند. واقعا نمی‌دانیم دیگر باید حرف‌مان را به چه کسی بزنیم.

وی ادامه داد: به مدیرعامل که می‌گوییم می‌گوید پول نیست آن هم در حالی که اول فصل به ما گفتند 20 میلیاد تومان بودجه برای امسال نفت کنار گذاشتند. اما ما هزار تومان از این 20 میلیارد تومان هم ندیدیم. مشکلات آنقدر زیاد است که کادر فنی پول دستی به بازیکنان می‌دهد. ما تازه دیروز فهمیدیم که اکبر آقا چقدر مشکل داشت. همین حالا غلام حسنوی دست دیگران چک دارد. به نظر من بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند تا اینجا هم اینطور کار کردند. جالب اینجاست که مربی تیم فوت کرده اما یک نفر از سوی باشگاه امروز در محل تمرین حاضر نشد تا به بچه‌ها تسلیت بگوید. انگار نه انگار که ما عزیزی را دست دادیم و برای هیچ کسی مهم نبود.

کاپیتان تیم نفت تهران تصریح کرد: آقایان فقط روی سایت باشگاه یک تسلیت گفتند و دیگر هیچ. مشکل مالی از اصلی‌ترین فشارهایی بود که به آقای دارستانی فشار آورد. قبل از تمرین دیروز اکبرآقا به من گفت تا دو ماه دیگر خبری از پول نیست و من به او گفتم بوی پول هم نمی‌آید که او گفت نه. واقعا کارت به استخوان ما رسیده و منی که اینقدر کم مصاحبه می‌کنم الان صدایم درآمده می‌خواهم همه چیز را بگویم.

عزتی درباره مشکلات بازیکنان جوان هم افزود: همین حالا شما به خوابگاه بازیکنان ما بیایید و می‌بینید که آنها حتی پول برای غذا خوردن ندارد و شکایت‌شان را به من می‌گویند. من هم تا اندازه‌ای صبر دارم و بالاخره یک رزو من سکته می‌کنم. این چه وضع باشگاه‌داری است. باشگاه را تعطیل کنند و خیال همه را راحت کنند. هر بار می‌گویند بازی بعدی پول می‌دهند اما باز خبری نیست. من نمی‌گویم همه مشکلات آقای دارستانی پول بوده اما یکی از مواردی که باعث مرگ او شد مشکلات مالی بود. یکی از بازیکنان ما می‌گفت که کمر درد و قلب درد دارد و ما نباید کاری کنیم که دوباره تلفات بدهیم.



اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟