بانک صادرات ايران به منظور افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري نوين در سال ٩٤ بيش از ١١ميليون کارت الکترونيکي بانکي صادر و به متقاضيان تحويل نموده است.
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي نمايد. بر اين اساس تا پايان اسفند ماه سال قبل ٥٦ میلیون کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، بيش از ٣٩ميليون کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره مي باشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمات پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازي ٣٨٥ هزار و ٤٢٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤٨٠ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.