ادعای یک جادوگار؛

امیر قلعه‏نویی را جادو کردم، نیم فصل اخراج می‏شود!

برخي‌ها بي‌توجه به حرف‌ها و درخواست‌هاي جادوگر ليگ را با ناكامي و سقوط به پايان رساندند اما برخي حرف‌هاي مرد ناشناخته و مرموز را باور كردند. ظاهرا همان مرد يا جادوگر دوباره سروكله‌اش در ورزشگاه حافظيه پيدا شده و با اشاره به جادوي برق شيراز مدعي شده امسال قلعه‌نويي و تيمش را جادو كرده است!
کد خبر: ۶۰۷۸۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴ 23 August 2009
|
5752 بازدید
مرد مرموز حافظيه مدعي شده امير قلعه‌نويي سرمربي سپاهان و تيمش را طلسم كرده و او تا نيم فصل بيشتر دوام نمي‌آورد. مرد توضيح بيشتري نداده. شايد فكر مي‌كند هنوز وقتش نيست و بايد زمان بدهد تا حرف‌هايش را باور كنند. اگر ادعاهاي اين مرد مرموز درست باشد سپاهاني‌ها و قلعه‌نويي بايد منتظر تماس‌ها و درخواست‌هاي او باشند؛ همان اتفاقي كه فصل گذشته براي برق شيراز افتاد.

به نوشته دنیای فوتبال؛ معمولا مديرعامل، سرمربي، مربي، بازيكن و هواداران، عوامل اصلي يك تيم ورزشي هستند؛ عواملي كه به تناسب وظيفه‌شان ايفاي نقش مي‌كنند.

چند صباحي است افرادي با عناوين مشاور، آناليزور، مديرفني و... به عوامل و عناصر يك تيم ورزشي اضافه شده‌اند كه معمولا به صورت غيرمستقيم در تيم ايفاي نقش مي‌كنند و به قولي مردان پشت‌‌پرده هستند.

شايد جادوگر و رمال هم جزو همان عناوين جديدي باشند كه گاهي به فوتبال و ورزش ما اضافه مي‌شوند و هر از گاهي همه توجهات را به سوي خود جلب مي‌كنند.

در فوتبال ايران مدتي است بحث جادوگر و جادوگري باب شده و برخي افراد كه البته ناشناخته مي‌مانند با طرح ادعاي عجيب و باورنكردني، مدعي مي‌شوند برخي مربيان و تيم‌ها را طلسم و جادو كرده‌اند.

اين افراد با دادن پيشنهادهاي مالي بالا به مسئولان تيم‌هايي كه مدعي شده‌اند آنها را طلسم كرده‌اند، مي‌خواهند كه با پرداخت مبالغ درخواستي‌شان جادو و طلسم را از تيم‌شان دور و دفع كنند.

فصل گذشته چند تيم از جمله برق شيراز در دامن اين خرافات و ادعاهاي افراد به اصطلاح جادوگر افتاد و تا پايان ليگ با كابوس جادو بازي كرد. حالا دوباره سر و كله جادوگر پيدا شده و ظاهرا اين‌بار هدف و طعمه، سپاهان اصفهان و امير قلعه‌نويي است!


سرنوشت برق در انتظار قلعه‌نويي

فصل گذشته وقتي تيم برق شيراز با شروعي رويايي تا ده هفته صدرنشين ليگ بود، فردي طي تماس تلفني با مسئولان باشگاه برق مدعي شد كه اين وضعيت ماندگار نيست و اگر به درخواست‌‌هاي او بها داده نشود تيم طلسم و جادو مي‌شود.

برق پس از بازي با پرسپوليس روند نزولي پيش گرفت و سريال ناكامي‌هاي آن هفته به هفته تكرار شد. جادوگر دوباره با برقي‌ها تماس گرفت و مدعي شد ناكامي برق و عدم موفقيت آن كار اوست و اگر به خواسته‌هايش توجه نشود راهي جز سقوط و نابودي پيش پاي برق شيراز نيست.

برخي‌ها بي‌توجه به حرف‌ها و درخواست‌هاي جادوگر ليگ را با ناكامي و سقوط به پايان رساندند اما برخي حرف‌هاي مرد ناشناخته و مرموز را باور كردند. ظاهرا همان مرد يا جادوگر دوباره سروكله‌اش در ورزشگاه حافظيه پيدا شده و با اشاره به جادوي برق شيراز مدعي شده امسال قلعه‌نويي و تيمش را جادو كرده است!

متوسل‌زاده عصاي جادوگر!

دقايقي قبل از بازي مقاومت سپاسي شيراز و سپاهان اصفهان، مردي ميانسال باب گفتگو با خبرنگار جوان شيرازي را باز مي‌كند. او درباره امين متوسل‌‍‌زاده مهاجم مقاومت و علت نبودنش در تركيب فيكس از خبرنگار پرس‌و‌جو مي‌كند و به خبرنگار شيرازي مي‌گويد: «متوسل‌زاده امروز بايد بازي كند؛ من كاري كرده‌ام كه امروز گل مي‌زند، پس بايد بازي كند!»

خبرنگار شيرازي مات و مبهوت به حرف‌هاي مرد ميانسال گوش مي‌دهد و با نگاهي پر از سوال و تعجب به او خيره مي‌شود.

مرد ميانسال مدعي مي‌شود پارسال او بوده كه برق شيراز را طلسم كرده و امسال هم اين قرعه به نام سپاهان و امير قلعه‌نويي افتاده است.

سوت آغاز بازي، پايان دهنده صحبت‌هاي جادوگر بود و خبرنگار جوان هاج و واج خود را براي گزارش بازي مقاومت سپاسي و سپاهان آماده كرد، هر چند نمي‌توانست بي‌خيال صحبت‌ها و ادعاهاي مرد مرموز و ميانسال باشد.

پيش‌بيني‌هاي جادوگر به حقيقت مي‌پيوندد

دقيقه 63 بازي، امين متوسل‌‌زاده، مهاجم مقاومت وارد بازي مي‌شود و همان موقع خبرنگار شيرازي ياد حرف‌هاي مرد ميانسال مي‌افتد و اطرافش را نگاه مي‌كند تا او را پيدا كند، اما او آنجا نبود.

دقايقي بعد متوسل‌زاده گل دوم مقاومت را مي‌زند كه باز هم حرف‌هاي مرد جادوگر در ذهن خبرنگار شيرازي رژه مي‌رود. جادوگر گفته بود: «متوسل‌زاده بازي مي‌كند و گل مي‌زند!»

چيزي به پايان بازي نمانده، باز هم مقاومت گل مي‌‌زند؛ آن هم توسط امين متوسل‌زاده! ادعاهاي مرد مرموز و ميانسال مو به مو درست از آب درمي‌آيد. خبرنگار گيج و مبهوت در گوشه ورزشگاه حافظيه دنبال او مي‌گردد اما نشاني از مرد جادوگر پيدا نمي‌كند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟