افشاگری قلعه نویی از مأموریت‌های مشکوک دراستقلال وپرسپولیس

علیرضا رحیمی در پرسپولیس و بهرام افشارزاده در استقلال مأموریت‌هایی داشتند که ظاهرا رحیمی آنها را قبول نکرده است. اینها چیزهایی است که رحیمی در مورد آن صحبت می‌کرد. رحیمی آدم با جراتی است و حرفی زده که قطعا سند داشته
کد خبر: ۷۹۵۳۴۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 01 May 2018
|
6827 بازدید

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص تقابل تیمش با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالم استقلال و پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. تیم‌های پرطرفدار با برگزاری یک تمرین می‌توانند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در ادامه این مصاحبه گفت: خدا افشارزاده را خیر بدهد، تا می‌نشستیم متوجه می‌شدیم آندرانیک تیموریان و محمد قاضی را داده است. علیرضا رحیمی در پرسپولیس و بهرام افشارزاده در استقلال مأموریت‌هایی داشتند که ظاهرا رحیمی آنها را قبول نکرده است. اینها چیزهایی است که رحیمی در مورد آن صحبت می‌کرد. رحیمی آدم با جراتی است و حرفی زده که قطعا سند داشته است. ما با استقلال تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم، اما افشارزاده نتوانست 100 میلیون تومان جور کند.

قلعه‌نویی افزود: خوشحالم استقلال و پرسپولیس از نظر مالی به نسبت 20 سال گذشته شرایط خوبی دارند. اگر وضعیت تیم‌های پرطرفدار خوب باشد، می‌توانند به جامعه سرویس بدهند. این دو تیم از نظر بودجه شرایط خوبی پیدا کرده‌اند. به لحاظ فنی دوست نداشتم به یک تیم ایرانی خصوصا استقلال بخوریم. در درجه اول امیدوارم شاهد بازی خوب و تاکتیکی باشیم و پس از خواست خداست که چه اتفاقی می‌افتد. ما تکلیف‌مان را انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟