بازدید 2942
۱
خسروانیان خبر داد:

ایجاد رسانه‌های مجازی برای آموزش سواد رسانه‌ای

سجاد خسروانیان، مدیر کانال و گروه های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی از تشکیل کار گروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارتهای سواد رسانه ای در دبیرخانه دائمی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 25 July 2016
سجاد خسروانیان، مدیر کانال و گروه های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی از تشکیل کار گروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارتهای سواد رسانه ای در دبیرخانه دائمی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی خبر داد و گفت: بر اساس تاکید مسئولین برگزاری همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی مبنی بر ضرورت آموزش مهارتهای سواد رسانه ای به عموم مردم، اکنون یک کانال و چند گروه در فضای مجازی برای گسترش سواد رسانه ای در جامعه ایجاد شده است.
 
مسئول کمیته رسانه های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی تاکید کرد: کمیته رسانه های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ی ارتباطات و رسانه به صورت خودجوش و با هدف انجام مسئولیتهای اجتماعی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ی ارتباطات، خبرنگاری و روابط عمومی دانشکده ی خبر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی با موافقت دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه ی سواد رسانه ای باشد.
 
وی خاطرنشان ساخت: آشنایی مردم با آسیب های رسانه های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیب های فضای مجازی و تبیین نحوه ی استفاده از فرصت های فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت آفرینی و آموزش مهارتهای زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی است.
 
وی ادامه داد: این کمیته در نظر دارد با تعامل و ارتباط سازنده با سایر مدیران رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی زمینه توزیع محتوای تولید شده در دبیرخانه ی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی و تقویت بیش از پیش سواد رسانه ای عموم مردم را فراهم نماید.
 
خسروانیان افزود: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه ای باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا هم مردم، هم نخبگان و هم دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.
 
وی یادآور شد: علاقه مندان به موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی و مشارکت در نهضت سواد آموزی رسانه ای میتوانند از طریق کانال MLiteracy در تلگرام به این نهضت سواد آموزی بپیوندند.
 
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری جشنواره و همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه نمایند.
 
ایجاد رسانه‌های مجازی برای آموزش سواد رسانه‌ای 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عالی وفوق العاده سودمند.ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی