بازدید 3757

پیش‌بینی افزایش بارش در استانهای شمالی

کد خبر: ۶۳۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 19 October 2016
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش بارش و استقرار هوای سرد در نوار شمالی کشور، از برقراری جو آرام در اکثر نقاط کشور در روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: تحلیل آخرین داده‌ها ونقشه‌های پیش یابی هواشناسی، استقرار هوای سرد و پرفشار را در نوار شمالی کشور طی سه روز آینده نشان می‌دهد که با همراهی شرایط ناپایدار جوی از شمال غرب کشور نیز همراه می شود. پیامد این شرایط افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده باران امروز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز شرقی است.

وی افزود: روز پنجشنبه 29 مهر، بارش ها محدود به سواحل غربی دریای خزر شده که با افزایش جزئی دما در این ناحیه نیز همراه خواهد بود. در دیگر مناطق کشور روز پنجشنبه جوی به نسبت پایدارحاکم خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز جمعه 30 مهر، مجددا با تقویت جریانات شمالی در غرب سواحل دریای خزر بر میزان بارش ها در این مناطق افزوده خواهد شد گفت: در روز های پنجشنبه و جمعه در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده باد و گرد و خاک و درنتیجه کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وظیفه در مورد وضعیت هوای تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز پنجشنبه 29 مهر، کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 23 و 12 درجه سانتیگرادو در روز جمعه 30 مهر، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 21 و 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی