بازدید 7359
۱

دانشگاه آزاد پاسخ وزارت علوم را داد

کد خبر: ۶۳۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 26 October 2016
دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای در پاسخ به اطلاعیه وزارت علوم اعلام کرد دانشگاه آزاد از تاکید موکد وزارت علوم درباره پای‌بندی به مقررات آموزشی کشور در تمامی سطوح استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای در پاسخ به اطلاعیه وزارت علوم اعلام کرد: اطلاعیه امروز وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با عنوان «پذیرش دانشجو در موسسات غیرانتفاعی در مقاطع تحصیلات تکمیلی صرفا از طریق سازمان سنجش صورت می‌گیرد» بار دیگر اذعان داشت که حرکت در مسیر قانون، حبل المتین تمامی اشخاص، نهادها و مجموعه‌های مدیریت کلان کشور است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشگاه آزاد نیز از تاکید موکد وزارت علوم درباره پایبندی به مقررات آموزشی کشور در تمامی سطوح و رد ادعای «استاندارد دوگانه» در خصوص مواردی از جمله پذیرش بدون آزمون دانشجوی تحصیلات تکمیلی در برخی موسسات غیرانتفاعی، استقبال کرده و از تهیه کننده اطلاعیه وزارت علوم درخواست می‌کند بار دیگر با مطالعه و بررسی اسناد پیوست ذیل این جوابیه که شامل تبلیغات گسترده محیطی و مجازی برخی موسسات آموزشی غیرانتفاعی تحت نظارت وزارت علوم برای جذب بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد است، نسبت به جامع بودن برآیند اطلاعیه فعلی و حرکت تمامی زیرمجموعه های آن وزارتخانه در مسیر قانون، تدقیق و بررسی دوباره به عمل آورد.

اختلاف وزارت علوم و دانشگاه آزاد از زمان بررسی رشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد ادامه دارد.

در چند روز گذشته پس از صحبت‌های حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد درباره سخت‌گیری‌های وزارت علوم در پذیرش‌های دانشگاه آزاد و سیاست دوگانه این وزارتخانه در برخورد با دانشگاه آزاد و موسسات غیرانتفاعی، وزارت علوم اطلاعیه‌ای صادر کرده و بر عملکرد این وزارتخانه بر اساس قانون تاکید کرد که دانشگاه آزاد نیز در پاسخ به این اطلاعیه اعلام کرد از عمل به قانون از سوی وزارت علوم استقبال می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
دانشگاه آزاد واقعا کل تحصیلات تکمیلی در ایران را در سکوت مسئولین نابود کرد. کار به جایی رسیده که واحدهای کوچک شهرها که هیچ امکانتی ندارند اقدام به جذب پولی دانشجویان می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی