صدور یک میلیون و ۹۰۰ هزار ویزای اربعین

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به ازدحام و تجمع افراد فاقد گذرنامه و ویزا در مرز مهران گفت: از زائرین اربعین می‌خواهیم به این مرز مراجعه نکرده و مرزهای شلمچه و چذابه را برای خروج از ایران انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۴۰۹۶۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 15 November 2016
|
3221 بازدید
|
۲
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به ازدحام و تجمع افراد فاقد گذرنامه و ویزا در مرز مهران گفت: از زائرین اربعین می‌خواهیم به این مرز مراجعه نکرده و مرزهای شلمچه و چذابه را برای خروج از ایران انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید آقابابایی با اشاره به صدور یک میلیون و 900 هزار ویزای اربعین توسط سفارت عراق در تهران و کنسولگری‌های این کشور در اهواز، مشهد، کرمانشاه و 12 دفتر موقت در 12 شهر ایران گفت: تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر از زائرین دارای ویزا از مرزهای سه‌گانه (مهران، شلمچه چذابه) و مرزهای هوایی وارد کشور عراق شدند.

وی افزود: متأسفانه ازدحام جمعیت هم‌اکنون در مرز مهران وجود دارد و ما توصیه می‌کنیم تا زائرین اربعین به این مرز مراجعه نکنند، ضمن اینکه به دلیل تجمع افراد فاقد مجوزهای قانونی (گذرنامه و روادید) گیت‌های خروجی مرزبانی عراق در مرز مهران برای چند ساعت تعطیل شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین اظهار داشت: زائرین اربعین برای اینکه دچار مشکلی نشوند، بهتر است تا مرزهای شلمچه و چذابه را به عنوان مرزهای انتخابی خود برای ورود به عراق انتخاب کنند. 

آقابابایی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر و در چند روز گذشته به دلیل حضور افرادی که گذرنامه و ویزای اربعین ندارند، منجر به تجمع در مرز مهران و اخلال در روند کاری مسئولان در این منطقه شده و از این افراد خواست تا برای عدم تضییع حق‌الناس مردمی که مجوز قانونی دارند، از این منطقه خارج شوند. 

وی همچنین درباره پارکینگ‌های تعبیه شده در مرز چزابه و تکمیل ظرفیت آن، گفت: از مردمی که به این منطقه مراجعه می‌کنند می‌خواهیم که به دلیل وضعیت جاده‌های این دو مرز و همچنین ظرفیت محدود پارکینگ‌های آنجا با خودروی شخصی عزیمت نکنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: سهل‌الوصول‌ترین مرز برای خروج زائرین از ایران، مرز شلمچه است. 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
د رحالیکه اکثریت ملت ایران درزیرفشاراقتصادی درحال له شدن هستند واکثزخانواده دریغ از یک غذای گرم هستند اموال ملت به اسم کمک به زایران به عراقیها حاتمبخشی میشود واقع خیانتی بالاترازاین هم وجوددارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
ای کاش وقتی که برگشتند حداقل ببینیم چقدر تاثیر گذاشته این سفرهای زیارتی بر اخلاق رفتار واعمال این کربلاییهاوما هم که تا حالا نرفته ایم تشویق بشیم برای رفتن ولی اگر تاثیر مثبت نزاره بیخود عمر تلف کردن .
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟