ویژه نامه انتخابات؛

می‌توان به رسانه‌های اجتماعی در انتخابات اعتماد کرد؟

کد خبر: ۶۹۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 18 May 2017
تعداد بازدید : 3662
کد خبر: ۶۹۵۲۴۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 18 May 2017
|
5457 بازدید
بازدید 5457
«ویژه نامه انتخابات» نگاهی متفاوت به این رویداد سیاسی دارد؛ رویکردی فرآیندمحور که به ارزیابی رفتارهای انتخاباتی با مدل‌های بین المللی می‌پردازد. تام هارتمن مجری مشهور آر تی از تاثیر رسانه های اجتماعی در انتخابات می گوید ولی هشدار می دهد که نباید به آنها کاملاً اعتماد کرد چون آنها هم از سمت شرکت ها کنترل می شوند. با این ویدیو همراه باشید تا دلیل او را بشنوید.
اشتراک گذاری
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظرسنجی
کدام دولت عملکرد بهتری داشته است؟