«ویژه نامه انتخابات» نگاهی متفاوت به این رویداد سیاسی دارد؛ رویکردی فرآیندمحور که به ارزیابی رفتارهای انتخاباتی با مدلهای بین المللی میپردازد. استراتژیست ارشد رسانه ای جورج بوش در انتخابات 2000 و 2004 راز برنده شدن در انتخابات را می گوید. او می گوید که ایدئولوژی مهم نیست، بلکه برای برنده شدن در انتخابات باید داستان گو خوبی باشید. او می گوید مردم جذب داستان گویی خوب می شوند، مثل تکه های آهن به آهنربا. او می گوید در انتخابات باید قربانی، شرور، قهرمان و راه حل وجود داشته باشد. قربانی هم باید فرصت از دست رفته یا تهدید باشد. جالب است که او دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کند چون آن را مثل مایکروویو انسانی می داند که باعث شده ترد شود.