بازدید 4157
سوژه

نفت تهران در آستانه حذف ازلیگ برتر/لغو بازی باسپیدرود؟+نامه

طی نامه‌ای که ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برای رئیس سازمان لیگ نوشته باشگاه نفت تا زمان جلب رضایت طلبکارانش حق فعالیت فوتبالی ندارد. تاج هم گفته اگر این باشگاه نتواند ضمانت کافی را بدهد، بازی هفته اولش لغو می‌شود و تصمیم‌گیری به سمت هفته بعد می‌رود که باید ببینیم چه تیمی جایگزین خواهد شد
کد خبر: ۷۱۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 26 July 2017
تاج در خصوص نامه‌ای که از سوی ساکت برای جلوگیری از فعالیت‌های باشگاه نفت به سازمان لیگ ارسال شده توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی ، طی نامه‌ای که ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برای رئیس سازمان لیگ نوشته باشگاه نفت تا زمان جلب رضایت طلبکارانش حق فعالیت فوتبالی ندارد. تاج هم گفته اگر این باشگاه نتواند ضمانت کافی را بدهد، بازی هفته اولش لغو می‌شود و تصمیم‌گیری به سمت هفته بعد می‌رود که باید ببینیم چه تیمی جایگزین خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه  آیا با این شرایط بازی نفت و سپیدرود برگزار می‌شود یا نه؟ گفت: باشگاه نفت امروز همه جانبه تلاش خود را آغاز کرده است تا مشکلش را حل کند. طبق چیزی که من اطلاع دارم، این باشگاه در حال تعیین تکلیف است. 

تاج ادامه داد: نفت خودش باید برای خودش تصمیم بگیرد. اگر می‌تواند در لیگ بماند و بنا به دادن بدهی‌های خود دارد، باید به سازمان لیگ ضمانت بدهد که می‌تواند بدهی‌ها را صاف کند. اگر نه سازمان لیگ باید در این خصوص تصمیم جدید بگیرد. نفت در لیگ هست، مگر اینکه بنایی برای دادن بدهی‌های خود نداشته باشد. مشخصاً همه چیز بستگی به عملکرد نفت دارد و تا فردا تکلیف این تیم مشخص می‌شود. 

وی در پایان درباره اینکه اگر این بدهی ها صاف نشود، گفت: اگر این باشگاه نتواند ضمانت کافی را بدهد، بازی هفته اولش لغو می‌شود و تصمیم‌گیری به سمت هفته بعد می‌رود که باید ببینیم چه تیمی جایگزین خواهد شد. نفت هم تا فردا وضعیتش مشخص خواهد شد و قبل از آغاز بازی هم سازمان لیگ اعلام می‌کند که بازی انجام خواهد شد یا نه.

نفت تهران در آستانه حذف ازلیگ برتر/لغو بازی باسپیدرود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی