بازدید 2766
۲

برنامه‌ريزي عجيب و غريب مقدماتی جام‏جهانی و پوشش 4 شبكه تلويزيوني

پس از پيگيري مسئولان فدراسيون و مكاتبات مختلف با فيفا و كميته برگزاركننده مسابقات انتخابي جام جهاني فوتبال ساحلي، مجوز بازي حميدرضا زارعي كه در ديدار با استراليا به دليل اشتباه كميته برگزار كننده غايب بود، صادر شد تا وي ايران را در اين مسابقات همراهي كند.
کد خبر: ۷۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۳ 09 November 2009
مسابقات فوتبال ساحلي قهرماني 2009 آسيا طوري برنامه ريزي شده تا هر چه سريع‌تر به پايان برسد.

به گزارش فارس، اين مسابقات كه حكم انتخابي جام جهاني 2009 امارات را دارد طوري برنامه ريزي شده تا هر چه سريع‌تر به پايان رسيده و 2 تيم برتر صعود كننده به جام جهاني زودتر مشخص شوند.
بازي‌ها زير نظر نهادي مستقل به نام بيچ ساكر انجام شده و در زمين‌هاي شماره 2 و 3 ساحل جبيره برگزار مي‌شود و زمين شماره يك به بازي‌هاي جام جهاني اختصاص پيدا كرده است.

بازي‌هاي فوتبال ساحلي معمولاً در ساعات پس از غروب آفتاب برگزار مي‌شود تا گرماي ساحل و باد داغ آن مانع از كيفيت مسابقات نشود؛ اما اين بار به دليل اين كه AFC و FIFA هيچ دخالتي در اين مسابقات ندارند، رقابت‌ها در ساعات مياني روز و در گرماي شديد و در روزهاي پياپي برگزار مي‌شود كه اعتراض شركت كنندگان را در پي داشته است.

تيم ملي ايران روز گذشته استراليا را 3 بر يك شكست داد و امروز ساعت 15 به وقت محلي مقابل عمان قرار مي‌گيرد. تيم‌ها تا مشخص شدن قهرمان و نايب قهرمان (تيم‌هاي صعود كننده به جام جهاني) بدون وقفه و استراحت هر روز بازي خواهند كرد تا پنجشنبه قهرمان آسيا مشخص شود.

*4 شبكه تلويزيوني ART، الجزيره اسپرت، دوبي اسپرت و فوجي ژاپن حق پخش مسابقات را خريداري كرده‌اند. انتظار مي‌رفت با توجه به مبلغ اندك حق پخش و اين مورد كه تيم ملي ايران بخت نخست قهرماني مسابقات به شمار مي‌رود، صدا و سيماي ايران هم اين مسابقات را مورد پوشش تصويري قرار دهد.

*تيم ملي ايران در بازي امروز با لباس‌ سفيد مقابل عمان قرمز پوش به ميدان مي‌رود. عمان روز گذشته چين را 2 بر يك مغلوب كرد. ايران در صورت برتري بر حريفش به عنوان سر گروه راهي دور بعدي مسابقات خواهد شد.

*پس از پيگيري مسئولان فدراسيون و مكاتبات مختلف با فيفا و كميته برگزاركننده مسابقات انتخابي جام جهاني فوتبال ساحلي، مجوز بازي حميدرضا زارعي كه در ديدار با استراليا به دليل اشتباه كميته برگزار كننده غايب بود، صادر شد تا وي ايران را در اين مسابقات همراهي كند.

*براي اين بازي‌ها هيچ تبليغي در دوبي انجام نشده است و فقط براي جام جهاني 2009 كه هفته آينده در اين شهر برگزار مي شود تبليغات صورت مي‌گيرد و دليل آن نيز عدم حضور امارات در مسابقات آسيايي است، زيرا اين كشور به صورت مستقيم و به دليل ميزباني جام جهاني به طور مستقيم به اين رقابت‌ها راه پيدا كرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات