محرکهای زیرآستانهای به پیامهای شنیداری یا دیداری در قالب صدا، متن و تصاویر گفته میشود که برخی باور دارند میتواند بدون این که شخص خودآگاه متوجه آنها شود به صورت ناخودآگاه روی تصمیمگیری ما تاثیر بگذارند. مانند پیامهای بسیار کوتاه چند میلیثانیهای که شما را تشویق به خرید نوشیدنی یا خوراکی خاص میکند و بدون این که خودتان بفهمید شما را به جهتی که دوست دارد هدایت میکند. اما آیا چنین روش کنترل ذهن پنهانی ممکن است؟ و آیا از نظر علمی صحت و درستی آنها اثبات شده است؟ در این ویدیو از تاریخچه تحقیقات علمی انجام شده روی این موضوع آگاه شوید.