قابل توجه فرصت طلبانى كه دنبال چنين حوادثه براى خودروهاى ساخت داخل هستند تا به بهانه غير ايمن بودن و نداشتن كيسه هاى هوا و غيره در نابود كردن صنايع داخلى و مايوس و نا اميد كردن مردم به توان و كارايى خودشان از هيچ اقدامى فروگذار نكنند و صد البته با توسعه واردات خودروهاى خارجى بصورت مجاز و غير مجاز از تفاوت قيمت ٤-٣ برابرى ارز دولتى و بازار ازاد منتفع شوند. لطفا برداشت اشتباه از نوشته فوق نداشته باشيد. منظور اين نيست كه خودروهاى داخلى بايد براى رسيدن به استاندارد هاى بين المللى تلاش و اهتمام ورزند. هدف از اين يادداشت اسيب پذير بودن خودروهاى داخلى و خارجى بصورت اعم در تصادفات جاده اى ميباشد. براى حفظ جان خودمان نقش رانندگى بهتر و رعايت مقررات رانندگى بويژه رعايت سرعت مطمئنه بمراتب بيشتر و موثر تر از نوع خود رو ميباشد. والا بايد از نفر بر و تانك استفاده شود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
تستهای تصادف در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت انجام میشن که تو این سرعت هم اکثر ساخته های خودروسازان وطنی مردود هستن و سرنشین رو حتما به کشتن میدن. تو سرعتهای خیلی بالاتر از این خودروهایی که حتی تو آزمون تصادف نمره قبولی گرفتن هم کشته خواهند داد. مطمئن باش این وراکروز تو سرعت خیلی بالاتر از 60 به تانکر کوبیده
اسباب بازی کره ای که میگن همینه.شاسی نصفه.البته سایپا پررو نشی یه وقت.الان پراید تو بود نه اثری از ماشینت بود نه از راننده و هر دو به پودر اهن و پودر گوشت تبدیل شده بودن و داخل یک شیشه مرباخوری جا میشدن.
بهترین و با کیفیت ترین خودروها هم در تصادفات سرعت بالا نمی توانند جان انسان را حفظ کنند. ربطی به کره ای و آلمانی بودن هم نداره. فقط تو تصادفات سرعت پایینه که تفاوت مشخص میشه.